دیوار ترکیه | خانه دیگر
پنج شنبه 02 تیر 1401

سایت مشابه دیوار در ترکیه | خانه دیگر

خانه دیگر | سایت مشابه دیوار در ترکیه اگر قصد سفر یا مهاجرت به ترکیه را داشته اید به شما توصیه می کنید به منظور اطلاع از راهنمایی زندگی در ترکیه تا انتهای مطلب با ما همراه شوید... خانه دیگر راهنمای زندگی شما در ترکیه .

 

خانه دیگر | سایت مشابه دیوار در ترکیه

اگر قصد سفر یا مهاجرت به ترکیه را داشته اید به شما توصیه می کنید به منظور اطلاع از راهنمایی زندگی در ترکیه تا انتهای مطلب با ما همراه شوید...

خانه دیگر | خرید و اجاره ملک در ترکیه

خرید و اجاره املاک در ترکیه در شهرهای مختلف با قیمت های متفاوت بوده است و هزینه اجاره خانه در استانبول نسبت به دیگر شهرها بالاتر بوده است ولی بسیاری از افراد برای اینکه به شغل مناسبی دسترسی داشته باشند سعی می کنند تا در استانبول ترکیه ملک بخرند یا آن را اجاره نمایند. یک نکته مهم مخصوص خانه در کشور ترکیه این است که امکان رهن ملک همانند ایران وجود ندارد و شما تنها می‌توانید ملک را اجاره کنید یا آن را بخرید. نکته مهم دیگر این است که برای اجاره خانه نیاز به پرداخت هزینه های زیاد به عنوان پیش پرداخت وجود ندارد ولی باید یک یا دو مبلغ کرایه را به صاحب ملک پرداخت کنید که به عنوان پول پیش برای شما در نظر گرفته میشود اگر خانه به صورت مبله باشد شما ۲ مبلغ کرایه را باید پرداخت نماید اما اگر وسیله ای در خانه نباشد یک مبلغ کرایه از شما گرفته به عنوان پول پیش گرفته خواهد شد. برای اینکه در ترکیه خانه اجاره کنید باید ابتدای هر ماه کرایه تان را به صاحب ملک پرداخت نمایید. 

طی سالهای اخیر به دلیل پایین بودن قیمت ملک نسبت به ایران افراد زیادی ترجیح می‌دهند تا در ترکیه ملک بخرند و سرمایه‌گذاری کنند. 

وسایل نقلیه در ترکیه | خانه دیگر

یکی از نیازهای اصلی و ضروری که برای تمام مردم در استانبول و دیگر شهرهای ترکیه وجود دارد حمل و نقل است. افراد برای اینکه بتوانند به مقصد های مورد نظرشان در طول روز برسند از وسایل مختلفی استفاده می نمایند و برخی از مردم در شهرهای بزرگ ترکیه از وسایل نقلیه عمومی استفاده می کند و خوشبختانه در این کشور سیستم حمل و نقل بسیار حرفه‌ای و پیشرفته است و می‌تواند روزانه جمعیت فراوانی را جابجا نماید.

در کنار انواع وسایل نقلیه عمومی در ترکیه نظیر اتوبوس، مینی بوس، مترو، متروبوس، مارمارای، تراموای، کشتی، تله فریک، تاکسی دولموش مردم می‌توانند از تاکسی های موجود در خیابان و تاکسی های اینترنتی نیز استفاده کنند ولی هزینه آنها نسبت به وسایل نقلیه عمومی بیشتر است. 

این نکته را به خاطر داشته باشید که برخی از مردم در ترکیه از شرکت های مختلفی برای اجاره خودرو استفاده می کنند البته این امر به دلیل گران بودن قیمت بنزین چندان مقرون به صرفه نیست و به همین جهت روش های دیگر بسیار رایج تر هستند و در کنار آن شما مجبورید برای رسیدن به مقصد زمان زیادی را در ترافیک سپری کنید اما با وسایل نقلیه به راحتی به همه نقاط شهر دسترسی خواهید داشت و می توانید با هزینه معقول تری جابجا شوید. اما اگر می خواهید خودرو اجاره کنید برای اینکه هزینه کمتری برای تان در نظر گرفته شود تعداد روزها برای اجاره را بیشتر انتخاب کنید و لازم است که بدانید خودروها دارای بیمه بدنه و سرقت هستند. برای اجاره، خرید، فروش خودرو درترکیه به سایت خانه دیگر مراجعه نمایید تا بدون

خدمات گردشگری در ترکیه | خانه دیگر

طی سال های اخیر در ترکیه خدمات گردشگری با پیشرفت های بسیار خوبی روبرو گردیده است که تمامی این اقدامات به منظور جذب مسافران خارجی صورت گرفته است. شرکت های بسیار زیادی وجود دارد که در ترکیه خدمات گردشگری را به مسافران ارائه می کند و دارای شهرهای توریستی جذابی می باشد که می توان به استانبول و آنتالیا به عنوان اصلی ترین ها اشاره کرد. 

استانبول به عنوان پایتخت فرهنگی و اقتصادی کشور ترکیه محسوب می شود که یک شهر بزرگ با جاذبه های دیدنی فراوانی می باشد و جالب است که بدانید نام آن در میان ۱۰ شهر توریستی دنیا دیده می شود. آنتالیا جزء شهرهای پرجمعیت ترکیه محسوب می شود که وجود سواحل زیبا در آن منجر به جذب گردشگران بسیار زیادی شده است و به دلیل جاذبه های طبیعی و آبشارهای متعدد در آن فضای بسیار زیبایی را پدید آورده و همچنین اماکن دیدنی تاریخی آنتالیا نظر هر گردشگری را به خود جلب می کند. 

استخدام و کاریابی در ترکیه | خانه دیگر

معمولاً افرادی که برای استخدام و کاریابی به کشور ترکیه مراجعه می‌کنند اگر از شرایط ویژه‌ای برخوردار باشند قطعاً در پیدا کردن شغل موفق خواهند بود. انواع اجازه کار در ترکیه به صورت اجازه کار مدت دار و اجازه کار دائمی باشد.

در اجازه کار دائم در ترکیه تبعه کشورهای دیگر پس از اینکه پنج سال به صورت مداوم با رد شدن بیمه کار کرد می تواند برای اجازه کار دائم و اقامت دائم ترکیه اقدام کند. در اجازه کار مدت دار به این صورت است که فرد برای یک سال در یک حرفه مشخص می تواند به کار خود در ترکیه ادامه بدهد و برای اتباع خارجی اجازه کار به صورت یک ساله یا مدت دار در نظر گرفته می شود و پس از تمام شدن یک سال امکان تمدید آن تا سه سال وجود دارد البته اگر سه سال نیز به پایان رسید تا ۶ سال هم قابل تمدید بوده است. 

خدمات در ترکیه | خانه دیگر

در کشور ترکیه خدمات متنوعی ارائه می شود که می توان به خدمات درمانی به عنوان یکی از آن ها اشاره کرد. در نظر داشته باشید که از نظر ارائه خدمات درمانی کشور ترکیه نسبت به کشورهای دیگر توانسته است جایگاه بسیار خوبی را به خود اختصاص بدهد و با افزایش چشمگیر کیفیت خدمات درمانی رو به رو شده است و همواره به رشد و ارتقاء آن کمک می کند.

بیمه های مختلفی در ترکیه وجود دارد که می توان به بیمه دولتی شرکتهای خصوصی، بیمه خصوصی شرکت های خصوصی، بیمه دانشجویان و بیمه خویش فرما اشاره کرد. هزینه بیمه درمانی در ترکیه بستگی به شرایط مختلفی دارد که می توان به سن، جنسیت، شرایط فردی و.... اشاره نمود. نسبت به برخی از کشورهای دیگر دسترسی به تجهیزات پزشکی و پزشکان معروف در ترکیه راحت تر بوده و جالب است که بدانید در اکثر مراکز درمانی امکان نوبت دهی آنلاین وجود دارد و نیازی نیست که شما زمان زیادی را برای گرفتن نوبت صرف کنید. اگر در کشور ترکیه از خدمات بیمه بهره مند باشید می توانید با کمترین هزینه داروهای خودتان را تهیه کنید و برای همه افرادی که سن بالای ۶۵ سال یا پایین تر از ۱۸ سال دارند بیمه رایگان خواهد بود. اگر فردی مجوز کار داشته باشد باید کارفرما همه هزینه های بیمه شخص را پرداخت می نماید. 

خدمات ثبتی در ترکیه | خانه دیگر

در حوزه امور ثبتی و حقوقی ترکیه کشور سخت‌گیر و قدرتمندی به شمار می آید و اگر به عنوان یک فرد خارجی می خواهید معامله ای را در ترکیه انجام بدهید قبل از هر اقدامی بهتر است در خصوص خدمات ثبتی، عقد قرارداد .... اطلاعاتی را به دست بیاورید تا بعدها با مشکل روبرو نشوید. یکی از قوانین مهمی که برای خرید ملک در ترکیه مطرح است حضور شخص در همه مراحل ثبت ملک و سند زدن آن می باشد و اگر فردی امکان حضور در چنین شرایطی را نداشته باشد نیاز است که حتماً به وکالت کاملی را به شخص دیگری داده باشد که این وکالت باید به صورت قانونی و مورد تایید اداره تاپو ترکیه باشد. برخی از افراد که از ایران به ترکیه سفر می کنند از روش های دیگری برای وکالت نامه استفاده می کنند که مورد تایید این کشور نیست. 

تحصیل و مهاجرت به ترکیه | خانه دیگر

یکی از روش های رایج که افراد برای مهاجرت به ترکیه از آن استفاده می کنند از طریق تحصیل در ترکیه می باشد. دانشجویان ایرانی که به مقصد ترکیه برای تحصیل سفر می کنند می توانند به این واسطه اقامت بلند مدت را داشته باشند و تحصیل شان را با هزینه های پایینی انجام بدهند. در کشور ترکیه دانشگاه های معتبری وجود دارد که از سطح علمی بالایی برخوردارند. 

شما در هر مقطع سنی که باشید می توانید برای تحصیل به ترکیه مهاجرت کنید و معیار پذیرش دانش آموزان در مدارس این کشور ارائه آخرین کارنامه سال تحصیلی خود می باشد که در مقطع بعدی می توانند به درسشان ادامه بدهند؛ معمولاً بیشتر مدارس آموزش را به زبان استانبولی انجام میدهند و هزینه های کمتری دارند. شما می‌توانید به عنوان یک دانشجو یا حتی دانش آموز از مقطع ابتدایی تا دانشگاه در کشور ترکیه تحصیل کنید البته دانشجویان خارجی میتوانند در مدارس بین المللی به زبان انگلیسی به تحصیل شان ادامه بدهند. مدارس در ترکیه به چهار گروه اصلی شامل مدارس ایرانی در ترکیه، مدارس خصوصی در ترکیه، مدارس بین المللی و مدارس دولتی میباشد.

مربوط به خانه | خانه دیگر

یکی از اصلی ترین دغدغه هایی که مهاجران در سفر به ترکیه دارند خرید وسایل خانه می باشد که قطعاً برای شروع یک زندگی جدید نیاز است که وسایل خانه اساسی و اولیه را تهیه کنید؛ البته برای اینکه شما صرفه جویی هایی در هزینه تان داشته باشید بد نیست که از فروشگاههای معتبر در ترکیه مطلع شوید تا محصولات با کیفیت را خریداری نمایید یا از سایت نیازمندیهای ترکیه (خانه دیگر) به منظور اطلاع از آگهی های لوازم مربوط به خانه استفاده کنید. همیشه نیازی نیست که تمامی وسایل منزل نو و دست اول تهیه شوند چرا که گاهی می توان به واسطه یک وسیله دست دوم هم نیاز خانه خود را برطرف کرد.

اگر که قصد مهاجرت به ترکیه را دارید و می خواهید کنترل قیمت ها را داشته باشید از خرید لوازم دست دوم استفاده کنید. در ترکیه مراکز بسیار زیادی وجود دارد که انواع لوازم مربوط به خانه را به صورت دست دوم و نو به فروش می رساند البته از نظر قیمتی وسایل دست دوم از رنج پایین‌تری برخوردارند و در کنار آن می توانید از حراج های فصلی نیز استفاده کنید. 

معرفی خانه دیگر | دیوار ترکیه (بهترین وب سایت نیازمندی های ایران و ترکیه)

خانه دیگر یک وب سایت کاربردی و مفید است که فعالیت آن شباهت زیادی به دیوار دارد و به عنوان سایت مشابه دیوار مطرح است. اما مزیتهای که در خانه دیگر برای مخاطبان در نظر گرفته شده بسیار بیشتر است تا جایی که میتوان گفت در آینده ی نزدیک به عنوان یکی از رقبای سایت صاحیبیندن خواهد بود.  در خانه دیگر محتوا های جالبی تولید می شود و مخاطبان می توانند برای دسترسی به نیازمندی های خود در ایران و ترکیه از آن استفاده نمایند. 

البته در کنار اینکه شما می توانید انواع آگهی های مختلف در دسته بندی های زیر را در خانه دیگر مشاهده کنید بلکه اگر صاحب کسب و کاری هم هستید یا خدماتی را ارائه می کنید به راحتی و به صورت کاملا آگهی رایگان در خانه دیگر آگهی تان را ثبت نمایید تا مخاطبان دیگر از محصولات و خدمات شما اطلاع پیدا کنند. 

  • خرید و اجاره ملک در ترکیه

  • وسایل نقلیه در ترکیه

  • خدمات گردشگری در ترکیه

  • استخدام و کاریابی در ترکیه

  • خدمات در ترکیه

  • خدمات ثبتی در ترکیه

  • تحصیل و مهاجرت به ترکیه

  • مربوط به خانه

یکی از اصلی ترین مزیتهای که در این وب سایت بی نظیر مطرح است حذف واسطه ها خواهد بود. خوشبختانه در این ایده واسطه ها از بین رفته اند و شما به عنوان یک مشتری می توانید با فروشنده در ارتباط باشید یا اگر فروشنده هستید به صورت مستقیم مشتریانتان را پیدا کنید.

 این شرایط نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده است و مزیت های زیادی مثل صرفه جویی در هزینه و زمان را برای ما به دنبال آورده است. مثلاً برای اینکه شما یک خانه را اجاره می کردید یا قصد فروش ملک را داشتید مجبور بودید به املاک های مختلف سطح شهر مراجعه نمایید تا بتوانید ملک متناسب با بودجه و موقعیت خود را پیدا کنید؛ اما این روزها به راحتی شما به صورت مستقیم با مالکین در ارتباط خواهید بود و آگهی های متعددی را در زمان کوتاه می توانید مشاهده کنید و حتی قبل از اینکه به کشور مقصد برسید ملک خود را معامله کرده باشید. 

در خانه دیگر به راحتی می توانید آگهی های مختلف در خصوص فروش ماشین در ترکیه، پزشک ایرانی در ترکیه، سوپر مارکت ایرانی در ترکیه، وکیل ایرانی در ترکیه و.... را مشاهده کنید و در صورت نیاز از آنها استفاده نمایید.

 

خانه دیگر به عنوان وب سایت راهنمای زندگی در ترکیه نیز می باشد. یعنی اگر شما قصد سفر به ترکیه را داشته باشید یا حتی تصمیم مهاجرت به ترکیه گرفته باشید کافیست قبل از هر اقدامی به منظور آشنایی کامل با زندگی در ترکیه از اطلاعات سایت خانه دیگر (دیوار ترکیه) استفاده کنید. 

 



نظرات


دیدگاه خود را بگذارید!