وسایل خانه در ترکیه
شنبه 17 اردیبشت 1401

لوازم خانگی در ترکیه | دیوار ترکیه

لوازم خانگی در ترکیه | دیوار ترکیه افرادی که به ترکیه مهاجرت می‌کنند، بعد از خرید منزل باید وسایل ضروری آن را تامین کنند. برخی منازل در خارج از کشور با تمام لوازم به فروش می‌رسند؛ به‌عبارت‌دیگر منازل به‌صورت مبله فروخته می‌شود.این‌یکی از مزیت‌هایی است که شما را از ساعت‌ها گشت‌وگذار در فروشگاه‌های مختلف راحت می‌کند. بعضی افراد هم هنگامی‌که تصمیم به مهاجرت می‌گیرند، ترجیح می‌دهند که وسایل قدیمی خود را به خانه جدید در ترکیه منتقل کنند.

همه چیز راجع به لوازم منزل در ترکیه

افرادی که به ترکیه مهاجرت می‌کنند، بعد از خرید منزل باید وسایل ضروری آن را تامین کنند. برخی منازل در خارج از کشور با تمام لوازم به فروش می‌رسند؛ به‌عبارت‌دیگر منازل به‌صورت مبله فروخته می‌شود. این‌یکی از مزیت‌هایی است که شما را از ساعت‌ها گشت‌وگذار در فروشگاه‌های مختلف راحت می‌کند. بعضی افراد هم هنگامی‌که تصمیم به مهاجرت می‌گیرند، ترجیح می‌دهند که وسایل قدیمی خود را به خانه جدید در ترکیه منتقل کنند.

اما درصورتی‌که هیچ‌کدام از این موارد برای شما امکان‌پذیر نباشد، باید در کشور جدید به تهیه وسایل منزل اقدام کنید. در کشور ترکیه بازارهای مختلف از جمله اسکیچی بازار، فروشگاه و مراکز خرید بسیاری وجود دارد که به افراد در تامین لوازم مورد نظر کمک زیادی خواهند کرد. در سایت خانه دیگر با شما همراه هستیم که بهترین فروشگاه‌ها را جهت داشتن خریدی راحت در کمترین زمان معرفی کنیم. در این مقاله قصد داریم شما را با خرید لوازم منزل در ترکیه آشنا کنیم، پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 

آشنایی با اسکیچی بازار

اگر شما تمایل ندارید که هزینه زیادی برای خرید لوازم منزل خود پرداخت کنید، به شما اسکیچی بازار را معرفی می‌کنیم؛ اما سوال اینجاست چرا از اسکیچی بازار خرید کنید؟ در این بازار دودسته مغازه وجود دارد. برخی فقط به فروش وسایل جدید می‌پردازند؛ اما برخی مغازه‌های این بازار وسایل دست‌دومی که سالم‌اند و هیچ عیب و نقصی ندارند، به فروش می‌رسانند. معمولا ابزار دست دوم به دلیل تغییر دکوراسیون فروخته می‌شود و ازلحاظ فنی عیب و نقصی نخواهند داشت. اسکیچی بازار دارای چندین شعبه در استانبول است.

اسکیچی بازار به‌صورت یک مجتمع تجاری در چندطبقه ساخته‌شده که در آن اغلب لوازم ضروری منزل مانند لوازم برقی، میز ناهارخوری، بوفه، تخت خواب و موارد دیگر وجود دارد. در این بازار شما کالای مورد نظر خود را در رنگ‌های متنوع و زیبایی تهیه خواهید کرد. اغلب لوازم این بازار ضمانت‌های معتبر در یک مدت‌زمان طولانی دارند. از مزیت‌های خرید لوازم منزل از اسکیچی بازار می‌توان به حمل‌ونقل و نصب رایگان وسایل اشاره کرد. در این بازار نه‌تنها کالاهای نو و استفاده‌نشده ضمانت‌نامه دارند، بلکه بیشتر لوازم دست‌دوم آن نیز تضمین دارد.

فروشگاه استکبال

مبلمان ترک یکی از لوازمی بوده که در سراسر جهان معروف است. فروشگاه استکبال یکی از برندهای معروف در زمینه فروش انواع مبلمان در ترکیه به‌حساب می‌آید. این برند نه‌تنها دارای چندین شعبه در ترکیه بوده، بلکه در سراسر جهان شعبات مختلفی تاسیس کرده است. استکبال دارای زیباترین و باکیفیت‌ترین لوازم منزل است که شما با خرید از آن متوجه این امر خواهید شد. علاوه بر برند استکبال مارک‌ها و فروشگاه‌های دیگری وجود دارند که در زمینه تولید و فروش وسایل چوبی از جمله مبلمان و تخت خواب بسیار موفق عمل می‌کنند. از این برندها می‌توان به یاتاس و الفمو اشاره کرد.

فروشگاه‌های مبلمان دوئوش و دلیک

فروشگاه‌ها و مراکز خرید زیادی برای تهیه مبلمان در کشور ترکیه وجود دارد؛ اما توصیه ما این است که با مراجعه به فروشگاه‌های معتبری مانند دوئوش از یک خرید راحت، با کیفیت و قیمت مناسب لذت ببرید. دوئوش یکی از تولیدکنندگان مبل در ترکیه بوده که شعبه‌های مختلفی در سراسر جهان دارد. دوئوش برای بالا بردن کیفیت و زیبایی محصولات خود به همکاری با طراحان مجرب و مشهوری مانند آتول کوتوتلو و اجه سوکان پرداخته است.

دلیک نیز یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده مبلمان در کشور ترکیه است. این برند با تنوع و طراحی زیبایی که در ساخت محصولات خود به‌کاربرده، طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. این فروشگاه شعبه‌های زیادی در اطراف استانبول دارد و تمام انتظارات و ایده‌هایی که از یک مبل دارید برای شما عملی خواهد کرد.

خرید مبلمان برای اتاق کودک

یکی از خریدهای پرهیجان برای هر پدر و مادری تهیه لوازم رفاه و آسایش فرزند آن‌ها است. والدین تمام انرژی و وقت خود را صرف خرید بهترین ابزار برای فرزند خواهند کرد؛ اما خرید در ترکیه بدون شناخت مارک باکیفیت و مرغوب، ممکن است کمی سخت به نظر بیاید. توصیه ما این است که لوازم اتاق کودک خود را از برند کیلک تهیه کنید. این برند شعبه‌های مختلفی در ترکیه دارد و لوازم تولیدی آن از تنوع رنگ‌های بسیار زیبا و شاداب تشکیل‌شده است.

تهیه لوازم الکترونیکی در کشور ترکیه

لوازم الکترونیکی جز وسایل ضروری در هر منزلی به‌حساب می‌آید که اغلب زندگی بدون این لوازم غیرممکن است. در ترکیه برندهای معتبری مانند سامسونگ، ال‌جی، بوش و... با بالاترین کیفیت و قیمت بسیار مناسب وجود دارد. علاوه بر این برندهای جهانی در کشور ترکیه، مارک‌ها و شرکت‌هایی وجود دارند که در تولید وسایل برقی بسیار موفق عمل کرده‌اند. از برندهای تولید لوازم برقی در ترکیه می‌توان به VESTEL، آرچلیک و بکو اشاره کرد. برندهای ترک نه‌تنها در ترکیه بلکه، در سراسر جهان مارک‌های معروف و معتبری به‌حساب می‌آیند.

شما با خرید از این برندهای معروف و باکیفیت ترکیه می‌توانید از خدمات پس از فروش و تعویض کالا استفاده کنید. فروشگاه‌های معتبری در کشور ترکیه وجود دارد که وسایل برقی برندهای معروف را با بالاترین کیفیت به فروش می‌رسانند. از این فروشگاه‌های می‌توان به مدیا مارکت و وطن کامپیوتر اشاره کرد. این دو فروشگاه در سراسر ترکیه شعبات زیادی دارند. همچنین تنوع برند و محصول در این دو فروشگاه بسیار بالا بوده و شما گزینه‌های بیشتری برای انتخاب و خرید خواهید داشت. در ادامه شما را با این دو فروشگاه بزرگ آشنا خواهیم کرد

  • مدیا مارکت

این مجموعه برای اولین بار در سال 1979 و شهر مونیخ تاسیس شد. مدیا مارکت در ترکیه و شهر استانبول 63 شعبه را به خود اختصاص داده است. در این فروشگاه لوازم الکترونیکی مختلفی مانند یخچال و فریزر، تلویزیون، لباسشویی، ظرفشویی و سایر وسایل برقی با مارک‌ها و برندهای مختلفی وجود دارد. محصولات عرضه‌شده در فروشگاه مدیا مارکت از کیفیت بسیار بالا و قیمت‌های یکپارچه برخوردار است.

  • وطن کامپیوتر

فروشگاه وطن کامپیوتر یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید لوازم الکترونیکی در استانبول است که برای اولین بار سال 1983 میلادی در کشور ترکیه و شهر استانبول افتتاح‌شده است. این فروشگاه نزدیک به 30 سال است که تاسیس شده و در این مدت 132 شعبه دیگر را نیز تاسیس کرده است. افراد زیادی برای خرید محصولات مورد نظر خود به این فروشگاه‌ها مراجعه می‌کنند. در فروشگاه وطن کامپیوتر لوازم الکترونیکی مختلفی مانند یخچال و فریزر، تلویزیون، لباسشویی و... وجود دارد که تنوع مارک در این مجموعه بسیار زیاد است.

خرید از بازار بزرگ استانبول

بازار بزرگ استانبول یکی از بازارهای سرپوشیده و قدیمی در ترکیه است. 60 خیابان در استانبول شامل این بازار می‌شود و تقریبا 5000 مغازه در آن وجود دارد. در این بازار به فروش اجناس مختلف ازجمله لوستر، قالی، ظروف آشپزخانه و لوازم دیگر اقدام می‌کنند. در بازار بزرگ استانبول ظروف کریستالی، ظروف سرو و انواع مختلف ظرف با برند معتبر مادام کوکو به فروش می‌رسد. مادام کوکو یکی از مارک‌های معتبر در تهیه ظروف توسط کشور ترکیه است.

تجربه‌ای متفاوت با خرید از فروشگاه ایکیا

فروشگاه ایکیا یکی از معروف‌ترین مراکز خرید در ترکیه و یک مرکز خرید بین‌المللی در سراسر دنیا به‌حساب می‌آید. فروشگاه ایکیا تنها به عرضه لوازم‌خانگی و آشپزخانه می‌پردازند. هر کالایی که شما به آن احتیاج داشته باشید که از جمله لوازم الکترونیکی مختلف که در این فروشگاه وجود دارد می‌توان مبلمان و تختخواب، بوفه، لوازم تزییناتی و وسایل آشپزخانه را نام برد.

 اگر سبک چیدمان وسایل در منزل شما ساده و مینیمال است، به شما توصیه می‌کنیم حتما از فروشگاه‌های ایکیا دیدن کنید. برند ایکیا به دنبال تولید لوازم‌خانگی ساده و درعین‌حال پرکاربرد است. این فروشگاه معروف در سراسر جهان شعبه‌های مختلفی دارد و قیمت اجناس آن نیز به نسبت سایر کالاهای خارجی مناسب‌تر است. یکی از مزیت‌های خرید از فروشگاه ایکیا تهیه لوازم مورد نیاز از دو روش حضوری و آنلاین است. با ورود به سایت این فروشگاه به‌راحتی می‌توانید لوازم مورد نیاز خود را درب منزل دریافت کنید.

فروشگاه کارفور و دنیایی از برندهای متنوع

کارفور به‌عنوان یکی دیگر از مراکز خرید شهر استانبول و همچنین یک فروشگاه بین‌المللی به‌حساب می‌آید. اولین مرکز خرید کارفور در سال 1958 میلادی در کشور فرانسه تاسیس شده و بعد از مدت‌زمانی به یکی از بزرگ‌ترین برندها در دنیا تبدیل‌شده است. در این فروشگاه علاوه بر لوازم‌خانگی شما می‌توانید کالاهای دیگری مانند مواد غذایی، لباس و... را تهیه کنید. عوامل مختلفی سبب شده که فروشگاه کارفور یکی از پربازده‌ترین و سودآورترین فروشگاه‌های لوازم‌خانگی در سراسر جهان تبدیل شود. برند کارفور در تولید محصولات خود با شرکت سابانجی همکاری دارد، این شراکت سبب شده که کارفرو را بانام کارفورسا نیز بشناسند.

 خرید لوازم‌خانگی از فروشگاه‌های میگروس در استانبول

فروشگاه میگروس یکی از باکیفیت‌ترین و بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای لوازم‌خانگی در ترکیه است. میگروس برای اولین بار در سال 1954 و شهر استانبول ترکیه تاسیس شده است. در این مدت‌زمان موفق شده که صدها شعبه دیگر در قسمت‌های مختلف ترکیه برپا کند. در فروشگاه‌های میگروس لوازم الکترونیکی با تنوع در برند، لوازم آشپزخانه با کیفیت و باقیمت‌های مناسب به فروش می‌رسد.

مرکز خرید هدف

مرکز خرید هدف یکی از معروف‌ترین فروشگاه‌ها و بازارهایی که در شهر استانبول ترکیه تاسیس شده است. این فروشگاه معتبر دارای شعبه‌های زیادی در سراسر ترکیه خصوصا شهر استانبول است. ازآنجایی‌که عرضه محصولات در مرکز خرید هدف باقیمت‌های مناسبی است، پس افراد زیادی تمایل به خرید از فروشگاه‌های هدف را دارند. در این فروشگاه انواع لوازم الکترونیکی، لوازم آشپزخانه و وسایل ضروری دیگر به مشتریان عرضه می‌شود.

بازارهای محلی در ترکیه

این بازارها در ترکیه و روزهای خاصی، به فروش لوازم مورد نیاز افراد از جمله مواد غذایی و لوازم ضروری منزل اقدام می‌کنند. از این بازارها می‌توان به چهارشنبه‌بازار فاتح، چهارشنبه‌بازار یشیل کوی، سه‌شنبه‌بازار کادیکوی، شنبه‌بازار باکیرکوی و... اشاره کرد. در ادامه شما را به‌صورت خلاصه با این بازارها آشنا خواهیم کرد.

  • چهارشنبه‌بازار فاتح

در محله فاتح که یکی از قدیمی‌ترین محلات شهر استانبول به‌حساب می‌آید در روزهای چهارشنبه‌بازاری برپا می‌شود. در این بازار اقلام ضروری زندگی با قیمتی مناسب به فروش می‌رسد. این بازار محلی از ساعت 9 صبح تا 5 غروب برپا شده و افراد زیادی برای خرید مایحتاج ضروری خود به آنجا می‌روند.

  • چهارشنبه‌بازار یشیل کوی

این بازار در منطقه یشیل کوی، غرب استانبول برپا می‌شود. در این بازار تقریبا 2000 اتاقک برای فروش اجناس مختلف وجود دارد. یکی از تفاوت‌های چهارشنبه‌بازار یشیل کوی نسبت به بازارهای محلی دیگر قیمت بالاتر کالا، کیفیت بیشتر و تنوع محصولات در آن است. شما می‌توانید برای خرید اجناس مورد نیاز خود از این بازار، روزهای چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 7 ظهر به یشیل کوی بروید.

  • سه‌شنبه‌بازار کادیکوی

در محله کادیکوی روزهای سه‌شنبه هر هفته یک بازار محلی برپا می‌شود که در آن انواع لوازم منزل برای خرید وجود دارد. علاوه بر قدیمی بودن بازار کادیکوی، قیمت پایین اجناس آن نیز شما را متحیر خواهد کرد. بازار کادیکوی از ساعت 9 صبح برپا شده و تا 8 شب ادامه دارد.

  • شنبه‌بازار باکیرکوی

شنبه‌بازار باکیرکوی یکی از جذاب‌ترین و بزرگ‌ترین بازارهای محلی در شهر ترکیه به‌حساب می‌آید. این بازار جذاب در کنار فرودگاه آتاتورک شهر استانبول برگزار می‌شود. این امر سبب شده علاوه بر شهروندان ترکیه توریست‌های زیادی نیز از شنبه‌بازار باکیرکوی بازدید کنند. یکی دیگر از مزیت‌های این بازار محل برگزاری آن در کنار مترو است که این امر سبب شده، افراد برای بازدید از آن نگران رفت و آمد خود نباشند. در شنبه‌بازار باکیرکوی لوازم منزل باقیمت‌های بسیار پایینی به فروش می‌رسد. همچنین ساعت برگزاری آن از 9 صبح تا 7 ظهر است.

خرید وسایل برقی از طریق سایت‌های صاحیبیندن و لت گو

در ایران سایت‌های مختلفی مانند دیجی کالا و دیوار وجود دارد و افراد از طریق آن‌ها می‌توانند به‌راحتی لوازم موردنیاز خود را تهیه کنند. در کشور ترکیه نیز دو سایت معتبر به نام‌های صاحیبیندن و لت گو طراحی‌شده است که از طریق آن می‌توانید به خریدوفروش لوازم مورد نیاز خود بپردازید. استفاده از این سایت‌ها باعث می‌شود که شما یک خرید راحت و بی‌دغدغه در یک کشور غریب را داشته باشید.

کلام آخر

 

خرید در یک کشور که به‌تازگی در آن ساکن شده باشید و آشنا نبودن با مراکز خرید معتبر آن کمی دشوار به نظر می‌رسد. در هر کشوری فروشگاه‌ها، بازارها و مراکز خرید متنوعی وجود دارد که لوازم مختلف را باکیفیت و قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسانند. به همین دلیل برای داشتن یک خرید مطمئن بهتر است که با فروشگاه‌ها و مراکز خرید اندکی آشنایی داشته باشد. سایت خانه دیگر در کنار شماست و در انجام خریدی راحت از فروشگاه‌های معتبر ترکیه شما را یاری خواهد داد. در این مقاله شما را با خرید لوازم منزل در ترکیه آشنا کردیم، امیدواریم اطلاعات کافی را کسب کرده باشید.

 



نظرات


دیدگاه خود را بگذارید!