مهاجرت به ترکیه چگونه است؟
سه شنبه 15 تیر 1400

مهاجرت به ترکیه | نکات اصلی مهاجرت به ترکیه

اخیرا مهاجرت به ترکیه مدنظر افراد زیادی قرار گرفته و متقاضیان زیادی به دنبال اقامت موقت یا دائم این کشور هستند. برای تصمیم گیری بهتر آگهی های خدمات گردشگردی در ترکیه را مشاهده فرمایید.

برای مهاجرت به ترکیه میتوانید در قسمت خدمات مهاجرت به ترکیه در وب سایت خانه دیگر بدون واسطه آگهی های مربوط به این بخش را مشاهد نمایید.

اطلاعاتی در زمینه شرایط خاص مهاجرت به کشور ترکیه

کشور ترکیه از موقعیت جغرافیایی خاصی برخوردار است و از کشورهای زیبا و پیشرفته ای محسوب می شود که جایگاه مشخصی در جهان دارد.پایتخت کشور ترکیه آنکارا است و این شهر راهبردی مهاجران زیادی را به اقامت در مناطق مختلف این شهر جذب می کند، استانبول اصلی ترین شهر ترکیه شناخته می شود.بزرگ ترین شهر ترکیه استانبول است که امکانات ویژه ای دارد.

آب و هوای کشور ترکیه مناسب است و سالیانه افراد زیادی با هدف مشاهده مکان های دیدنی و... به این کشور سفر می کنند.ترکیه از کشورهای توریستی و زیبایی شناخته می شود که مهاجرت به آن مدنظر افراد زیادی قرار می گیرد.کشور ترکیه به لحاظ جغرافیایی در قاره آسیا و اروپا  قرار دارد.ارتباطات، صنعت و... به پیشرفت اقتصاد این کشور کمک کرده است.ترکیه از قسمت شرق با کشور ایران همسایه است.

پل ارتباطی دو قاره آسیا و اروپا کشور ترکیه است، مساحت این کشور زیاد می باشد و شرایط خاص این کشور افراد زیادی را ترغیب به مهاجرت به ترکیه می کند.در بین کشورهای دیگر منطقه کشور ترکیه از جایگاه خاصی برخوردار است.لیر واحد اصلی پول ترکیه است.اقتصاد اصلی این کشور بر پایه کشاورزی، بانکداری است.زبان رسمی این کشور ترکی بوده و هر ساله کشور ترکیه مهاجران زیادی را از نقاط مختلف جهان می پذیرد و میزبان مناسبی برای مهاجران از کشورهای دیگر است.

ما در تلاشیم تا با وب سایت خانه دیگر بازارهای ایران و ترکیه را به صورت آنلاین به یکدیگر نزدیک کرده تا ایرانیان عزیز بتوانند به سادگی از نیازمندی های خود

در ایران و ترکیه بهره مند شوند. سایت خانه دیگر سایت نیازمندی های آنلاین میباشد.

 

  مهاجرت به ترکیه چگونه است؟

 

افراد به چه دلایلی مهاجرت به ترکیه را انجام می دهند؟

مهاجرت به ترکیه با اهداف متفاوتی صورت می گیرد، هزینه های زندگی در این کشور پایین است و ترکیه از وضعیت اقتصادی رو به رشدی برخوردار می باشد که این موارد هر ساله مهاجران زیادی را ترغیب به دریافت اقامت از روش های مختلف می کند.

متقاضیان با انتخاب روش مورد نظر شرایط خاصی را برای اقامت انجام می دهند، با دریافت اقامت موقت تبعیت از قوانین کلی کشور ترکیه اهمیت دارد و اتباع خارجی با پیروی از قوانین و شرایط ترکیه مجوز زندگی در ترکیه را دریافت می کنند.از مهم ترین دلایل مهاجرت به ترکیه پیشرفت اقتصادی این کشور در سال های اخیر است.در ترکیه امکان زندگی آسوده و راحت وجود دارد.

امکانات رفاهی و تحصیلی کشور ترکیه و ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر مدنظر افراد زیادی قرار می گیرد.در خیلی موارد افراد با ویزای توریستی به این کشور می روند و با افزایش آگاهی خود در ارتباط با شیوه های اقامت در کشور ترکیه مناسب ترین روش مهاجرت را در نظر می گیرند.ترکیه کشوری توریستی با امکانات زیاد است.

افراد زیادی با توجه به نزدیکی کشور ترکیه به ایران مهاجرت به این کشور را انجام می دهند.نزدیکی فرهنگی ترکیه و ایران در این زمینه تأثیر دارد.

 

  مهاجرت به ترکیه چگونه است؟

 

مزایای مهاجرت به ترکیه

مهاجرت به ترکیه مزیت های زیادی دارد، این کشور در بین کشورهای اروپایی و آسیایی از جایگاه اقتصادی مناسب و رو به رشدی برخوردار است.اقتصاد این کشور رو به رشد است و از صنعت قوی و مناسبی برخوردار می باشد.از مزیت های دیگر مهاجرت به ترکیه می توان به نزدیکی این کشور با ایران اشاره کرد.

مردم ایران فرهنگ مشترکی با مردم کشور ترکیه دارند.اتباع ایرانی برای ورود به ترکیه نیازی به اخذ ویزا ندارند و بدون نیاز به ویزا می توانند به کشور ترکیه بروند.

تحصیل در مدارس ترکیه زیر نظر آموزش و پرورش ملی انجام می شود و تمامی مدارس دولتی و رایگان هستند.

 

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به ترکیه

کشور ترکیه با توجه به قوانین خاصی اجازه مهاجرت به این کشور را صادر می کند.از مدارک مهم برای مهاجرت به ترکیه می توان به ارائه گذرنامه با اعتبار بالا اشاره کرد.ارائه دو قطعه عکس متقاضی و همراهان به سفارت خانه ترکیه اهمیت دارد.فرم مهاجرت به ترکیه در وب سایت های مربوط به سفارت خانه و.. وجود دارد و تکمیل این فرم حائز اهمیت است.در زمینه مهاجرت کاری ارائه دعوت نامه به سفارت الزامی است و با ارائه نامه اجازه مهاجرت به ترکیه داده می شود.

 

  مهاجرت به ترکیه چگونه است؟

 

خانه دیگر | قوانین کشور ترکیه در اخذ مهاجرت کاری

افرادی که به دنبال اخذ مهاجرت کاری به کشور ترکیه هستند با سفر به ترکیه به آنها اجازه کار داده می شود و با توجه به سابقه کار، رشته تحصیلی و... این کار صورت می گیرد.از راه های اصلی مهاجرت به ترکیه انتخاب موقعیت های کاری مختلف است، مهاجران زیادی بر اساس حرفه و مهارت خود مهاجرت به این کشور را انجام می دهند.قوانین مشخصی برای استخدام نیروهای خارجی در ترکیه وجود دارد و کارفرمایان با در نظر گرفتن شرایط کارجو مراحل قانونی استخدام را انجام می دهند.

کارفرمایان ترک در استخدام نیرو و اتباع خارجی قوانین مشخصی را مدنظر قرار می دهند، کارفرما به تسلط کارجو و نیروهای خارجی به زبان ترکی اهمیت زیادی می دهد، تسلط به زبان ترکی از پیش نیازهای مهم در استخدام افراد شناخته می شود.

کارفرما با توجه به شرایط متقاضی زمان خاصی را برای مصاحبه در نظر می گیرد و بر اساس صلاحیت نیروی خارجی، استخدام را انجام می دهند.با در نظر گرفتن موقعیت کاری، کارفرمای ترک موافقت خود را مبنی بر استخدام اتباع خارجی به دولت اعلام می کند و با ارائه درخواست برای جذب کردن نیروی خارجی اقدامات مهم را در ارتباط با استخدام کارمند انجام می دهد.

ثبت اطلاعات نیروی خارجی در وزارت کار ترکیه صورت می گیرد و با در نظر گرفتن این موارد، کارجو اجازه کار در ترکیه را دارد.با ارائه مدارک اصلی به سفارت خانه ترکیه مراحل مهم در زمینه اخذ ویزای کار انجام می شود و کنسولگری با بررسی مدارک مورد نظر ویزای کار را به اتباع خارجی ارائه می دهد.

از الزامات اخذ اقامت کاری در ترکیه مسلط بودن به زبان ترکی است، کارفرمایان ترک در جذب نیروی خارجی به تسلط آنها بر زبان ترکی توجه می کنند.

وزارت کار و رفاه ترکیه مدارک ارسالی اتباع خارجی را بررسی می کند و با در نظر داشتن شرایط متقاضی مجوز کاری را به صورت قانونی ارائه می دهد.افرادی که مهاجرت به ترکیه را مدنظر دارند با گذراندن دوره های تخصصی زبان ترکی می توانند تسلط خود را به زبان اصلی این کشور  افزایش دهندمهاجرانی که به متقاضی کار در کشور ترکیه هستند با توجه به قوانین مهم این کشور برای دریافت مجوز کاری از مراکز مهمی همانند وزارت کار و رفاه اجتماعی اقدام می کنند و با گرفتن مجوزهای قانونی به متقاضیان اجازه کار داده می شود.

مهاجران جستجوی شغل مورد نظر در ترکیه را از روش های مختلفی انجام می دهند، اتباع خارجی پس از یافتن شغل، اقدامات قانونی را برای دریافت اقامت کاری در نظر می گیرند.با ثبت قانونی کار در ترکیه، مهاجران مشکلی برای اقامت در ترکیه ندارند.برای متقاضیان مهاجرت به ترکیه شرایط متفاوتی در نظر گرفته می شود، این افراد پس از دریافت مجوز کاری و دریافت اقامت موقت در ترکیه در بازه زمانی خاصی می توانند برای اعضای خانواده خود نیز ویزا بگیرند.

ویزای همراه از مهم ترین مزیت های شاغل شدن در ترکیه است، متقاضیان مهاجرت به ترکیه از طریق کار در ابتدا مراحل مربوط به اقامت موقت خود را در نظر می گیرند و پس از یک سال با در نظر داشتن بیمه و مالیات های قانونی کشور ترکیه اقدامات لازم را برای دریافت ویزای همراه انجام می دهند و از این طریق اعضای خانواده به ترکیه مهاجرت می کنند.در مهاجرت به ترکیه از طریق کار درخواست ویزا برای همسر و فرزندان زیر 18 سال امکانپذیر می شود.

کشور ترکیه از شرایط مناسبی در زمینه دریافت مهاجرت کاری برخوردار است و اتباع خارجی با داشتن رزومه کاری مناسب امکان کار در موقعیت های مختلف را دارند و کارفرمایان با توجه به شرایط متقاضی استخدام را در پست های متفاوت انجام می دهند.برای مهاجرت به ترکیه و در نظر گرفتن مهاجرت کاری قوانین مشخصی تعیین می گردد، اتباع خارجی با توجه به پیشنهاد کاری که از کارفرمایی در ترکیه دریافت می کنند به ترکیه وارد می شوندشهروندان ایرانی برای ورود به ترکیه نیازی به ویزا ندارند و تنها با اعتبار گذرنامه خود می توانند به مدت 90 روز در کشور ترکیه حضور داشته باشند.

 

  مهاجرت به ترکیه چگونه است؟

 

پیشنهاد میکنیم از آگهی های تحصیل و مهاجرت به ترکیه در سایت خانه دیگر هم دیدن کنید.

 

مدت زمان اعتبار ویزای کاری کشور ترکیه

برای دریافت مهاجرت کاری به ترکیه کارفرما اطلاعات و مدارک اصلی متقاضی را به اداره کار تحویل می دهد و مراحل قانونی استخدام را در نظر می گیرد.در این موارد به افراد مجوز اقامت یک ساله داده می شود و اقامت فرد در ترکیه محدودیتی ندارد، پس از اتمام یک ساله مهاجرت کاری از روش های مختلفی امکان تمدید مدت اقامت انجام می شود.

با تمدید قرارداد کاری امکان تمدید مدت زمان اقامت در ترکیه وجود دارد و مهاجران می توانند کار خود را در ترکیه ادامه دهند.کارفرمایی که از کارمند خود رضایت دارد با تمدید قرارداد کاری و ارسال مدارک به اداره کار به اتباع خارجی در دریافت اقامت بیشتر کاری کمک می کند.در این موارد رضایت کارفرما از کارمند اهمیت زیادی دارد.

 

  مهاجرت به ترکیه چگونه است؟

 

آشنایی با روش مهاجرت تحصیلی به ترکیه

از راه های مهاجرت به ترکیه می توان به تحصیل اشاره کرد، تحصیل در ترکیه از دوران دبیرستان شروع می شود و بر اساس مدارک تحصیلی متقاضی و... سطح مورد نظر مشخص می گردد، اتباع زیادی با انتخاب دانشگاه های معتبر دنیا در ترکیه تحصیلات تکمیلی خود را ادامه می دهند.دانشجویان اتباع خارجی که مهاجرت تحصیلی به ترکیه را در نظر می گیرند در دوران تحصیل خود اجازه کار دارند و در زمینه شغل های پاره وقت مشکلی وجود ندارد.

نرخ بیکاری ترکیه پایین است و در زمینه های مختلفی اعم از تجارت، صنعت و... شرایط شغلی خاصی وجود دارد که به اتباع خارجی در ارتباط با یافتن شغل مورد نظر کمک زیادی می کند.دانشگاه های این کشور از اعتبار بالایی برخوردارند و متقاضیان زیادی مهاجرت به ترکیه را برای ادامه تحصیل در نظر می گیرند.در کشور ترکیه دانشجویان در زمان تحصیل در مقطع لیسانس اجازه یافتن کار ندارند و با ارائه فرم های مربوط به تمکن مالی اقامت تحصیلی موقت دریافت می کنند.دانشجویان با اتمام دوران تحصیل در کشور ترکیه اقامت کاری دریافت می کنند و با یافتن شغل مورد نظر دوره اقامت خود در ترکیه را تمدید خواهند کرد.

این روش مهاجرت به ترکیه به دانش آموزان و دانشجویان برای اقامت بیشتر کمک می کند.دانشجویان مقطع فوق لیسانس و دکترا در دوران تحصیل خود کارهای پاره وقت را انجام می دهند و طبق قانون محدودیتی برای استخدام دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی وجود ندارد.تحصیل در تمامی مدارس کشور ترکیه به زبان ترکی صورت می گیرد و تسلط دانش آموزان به زبان ترکی اهمیت زیادی دارد.در دانشگاه های کشور ترکیه شرایط ادامه تحصیل متفاوت است، تحصیل در دانشگاه های مختلف ترکیه به زبان انگلیسی یا ترکی صورت می گیرد و متقاضی بر اساس شرایط مورد نظر دانشگاه های معتبر ترکیه را انتخاب می کنند.

در دانشگاه های دولتی تحصیل به زبان ترکی صورت می گیرد و اتباعی که قصد ادامه تحصیل در این دانشگاه های معتبر دولتی را دارند با تسلط بر زبان ترکی و قبولی در آزمون های دانشگاه مجوز مهاجرت به ترکیه را دریافت می کنند و در زمان مشخصی می توانند تحصیلات خود را ادامه دهند.در تمامی دانشگاه های خصوصی این کشور به زبان انگلیسی تدریس صورت می گیرد.

مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل از روش های مناسبی است که با اطلاع از قوانین دولت ترکیه اقدامات مهم برای دریافت اقامت موقت انجام می شود.متقاضیان مهاجرت تحصیلی لازم است پذیرش تحصیلی را از دانشگاه های معتبر ترکیه دریافت کنند و با ارائه فرم پذیرش مجوز اقامت موقت را به دست می آورند.ادامه تحصیل در دانشگاه های ترک زبان این کشور به ارائه مدارک مربوط به آزمون Yos نیاز دارد و با تحویل مدارک مربوطه به دانشگاه، اطلاعات متقاضی در اسرع وقت در دانشگاه بررسی می شود.

دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه نیاز به مدرک Sat زبان انگلیسی دارند و با ارائه این مدرک مجوز ادامه تحصیل در دانشگاه های مربوط به زبان انگلیسی را دریافت می کنند.مهاجران زیادی پس از تحصیل خود با توجه به قوانین این کشور از روش های دیگری همانند روش کار و استخدام در شرکت های مختلف در ترکیه اقامت خود را تمدید می کنند و مدت زمان بیشتری در ترکیه حضور دارند.

 روش های خاصی برای مهاجرت در نظر گرفته می شود و امتحان تمامی راه ها  برای انتخاب بهترین گزینه امکانپذیر نیست، به همین دلیل با آگاهی از شرایط و مدارک مهم در امر مهاجرت بهترین روش انتخاب می شود.

 

  مهاجرت به ترکیه چگونه است؟

 

قوانین ترکیه در زمینه بورسیه تحصیلی

رزومه تحصیلی مناسب فرد متقاضی مهاجرت به ترکیه شرایط بهتری را در دریافت اقامت تحصیلی ایجاد می کند.با ارائه رزومه تحصیلی قوی  ومعدل بالا امکان دریافت بورسیه تحصیلی وجود دارد، اتباع خارجی با توجه به رزومه خود بورسیه تحصیلی کشور ترکیه را دریافت می کنند.دریافت اقامت در طول تحصیل از مزیت های مهم مهاجرت به ترکیه است. میانگین و معدل کلی متقاضی در دریافت بورسیه تحصیلی موثر است و بر اساس معدل پایه قبلی بورسیه تحصیلی در ترکیه اخذ می شود.تسلط به زبان ترکی از موارد مهمی است که در زمینه دریافت بورسیه تحصیلی در ترکیه مدنظر قرار می گیرد.

 

رشته های پرمتقاضی در دانشگاه های ترکیه

در دانشگاه های ترکیه امکان ادامه تحصیل در رشته های مختلف از زیر گروه رشته های فنی، علوم انسانی و... وجود دارد.علوم کامپیوتر، روانشناسی و... از رشته های ارائه شده در دانشگاه های ترکیه هستند که متقاضیان زیادی دارند.ریاضیات، مدیریت بازرگانی، پزشکی نیز مدنظر متقاضیان زیادی قرار می گیرد و افراد زیادی مهاجرت به ترکیه را با هدف تحصیل در رشته های مورد علاقه انجام می دهند.با اخذ پذیرش تحصیلی در ترکیه اتباع خارجی در دانشگاه های معتبر ادامه تحصیل می دهند.برای دانشگاه های معتبر این کشور و ادامه تحصیل در رشته پزشکی و...  آزمون ورودی برگزار می شود.

در دانشگاه های خصوصی ادامه تحصیل در رشته پزشکی و رشته های زیر گروه پزشکی و پیراپزشکی بدون آزمون ورودی انجام می شود و با بررسی مدارک تحصیلی متقاضی، نمره زبان بالا و.. این کار صورت می گیرد.آزمون ورودی دانشگاه های ملی و بین المللی ترکیه امتحان از موارد مختلف را شامل می شود، ریاضی و زبان انگلیسی از مواد اصلی آزمون محسوب می گردند.تفکر تحلیلی و مهارت های مربوط به حل مسأله از مواد مهم آزمون ورودی دانشگاه های ترکیه هستند. بورسیه تحصیلی ارائه شده این کشور تمامی هزینه های تحصیلی را در بر می گیرد.

 

  مهاجرت به ترکیه چگونه است؟

 

مدارک اصلی در امر مهاجرت تحصیلی به ترکیه

برای مهاجرت به ترکیه و دریافت اقامت تحصیلی ارائه مدارک خاص اهمیت دارد و با تهیه این مدارک مراحل قانونی اقامت انجام می پذیرد.در زمینه مهاجرت به ترکیه و اخذ ویزای تحصیلی مدارک خاصی تهیه می شود و با این مدارک امکان ادامه تحصیل در ترکیه وجود دارد.از مهم ترین مدارک ارائه داده شده به سفارت ترکیه مربوط به نامه پذیرش است که از دانشگاه یا مدارس مختلف کشور ترکیه دریافت می شود، با ثبت نام قطعی و پذیرش فرد در دانشگاه از طریق ایمیل اطلاعاتی در زمینه قبولی فرد ارائه می گردد.

پاسپورت از مدارک دیگری است که در زمینه ارائه مدارک برای مهاجرت تحصیلی الزامی است، در تمامی روش های مهاجرت به ترکیه داشتن پاسپورت معتبر با اعتبار بالا اهمیت دارد.گواهی تمکن مالی از اهمیت زیادی برخوردار است، با دریافت نامه از بانک و اطلاع از وضعیت مالی دانشجو امکان ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر ترکیه وجود دارد.تمکن مالی دانش آموز و دانشجو باید اثبات شود و با ارائه مدارکی وضعیت مالی فرد مشخص گردد.

دانشجویان به گواهی عدم سوء پیشینه کیفری نیاز دارند، دریافت این گواهی از مراکز ذی صلاح حائز اهمیت است و پس از دریافت این گواهی ترجمه آن به زبان ترکی صورت می گیرد.افراد با رزرو خوابگاه، منزل و.. نشان می دهند که محلی را برای زندگی در ترکیه مشخص کرده اند و درمدت زمان اقامت در ترکیه مشکلی ندارند.این کشور هزینه تحصیل پایینی دارد و هر ساله افراد زیادی مهاجرت به ترکیه را با در نظر گرفتن ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر انجام می دهند.عکس متقاضی از مدارک مهم دیگری است که در امر مهاجرت به ترکیه به آن توجه می شود.

برای کودکانی که زیر سنین 18 سال هستند و مهاجرت به ترکیه را مدنظر دارند ارائه رضایت نامه از والدین الزامی است.از مدارک اصلی در زمینه دریافت مهاجرت تحصیلی به ترکیه ارائه رسید مبنی بر پرداخت شهریه دانشگاه است.از مدارک مهم دیگر مربوط به مدارکی مبنی بر نمره زبان ترکی و انگلیسی است، با توجه به نوع دانشگاه متقاضیان به نمره زبان ترکی و انگلیسی نیاز دارند.

 

شناخت روش سرمایه گذاری در ترکیه و مزیت های آن

از روش های مهم مهاجرت به ترکیه، انتخاب شیوه سرمایه گذاری در این کشور است، سرمایه گذاری با اطلاع از قوانین مهم کشور ترکیه صورت می گیرد.سیاست های کشور ترکیه در این زمینه متفاوت است و با توجه به قوانین خاصی امکان سرمایه گذاری خارجی در ترکیه وجود دارد.اتباع خارجی با سرمایه گذاری در ترکیه می توانند اقامت موقت این کشور را دریافت کرده و با در نظر گرفتن این شیوه مهاجرت به ترکیه را انجام می دهند.از روش های مهم سرمایه گذاری در ترکیه ثبت شرکت های مختلف تجاری، صنعتی و... است، مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری از مطمئن ترین روش های دریافت اقامت در ترکیه شناخته می شود، به در این موارد استخدام چند نفر در شرکت اهمیت زیادی دارد.

طبق قوانین خاصی امکان اقامت در ترکیه با در نظر گرفتن روش سرمایه گذاری وجود دارد، اتباع خارجی با اخذ اقامت موقت در ترکیه مجوز فعالیت های مشخص سرمایه گذاری را دریافت می کنند.کارآفرینان زیادی با در نظر داشتن ایده های جذاب خود مهاجرت به ترکیه را انجام می دهند و با طراحی کسب و کار مناسب از روش های خاصی همانند ثبت شرکت اقامت این کشور را دریافت می کنند.برای ثبت شرکت در ترکیه نیازی به در نظر گرفتن هزینه زیاد نیست و با توجه به نوع شرکت و... میزان هزینه مشخص می شود.هزینه ثبت شرکت شخصی در مقایسه با شرکت های سهامی کمتر است و با اطلاع از شرکت های تأسیس شده در ترکیه امکان انتخاب بهترین شرکت وجود دارد، ثبت شرکت بر اساس بودجه متقاضی، شرایط، تعداد شرکا و... صورت می گیرد.

قوانین کشور ترکیه در زمینه ثبت شرکت های مختلف متفاوت است و متقاضیان با توجه به زمینه کاری مورد علاقه اقدامات لازم را انجام می دهند.با توجه به شرایط متقاضی، ادامه دادن روش سرمایه گذاری در ترکیه و.. به افراد اقامت موقت ارائه می شود.ترکیه به نیروی سرمایه گذار نیاز دارد و اتباع خارجی با داشتن سرمایه خاصی می توانند مهاجرت به ترکیه را انجام دهند.سپرده گذاری در بانک های معتبر کشور ترکیه از راه های مهم مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری است.فرد متقاضی برای دریافت اقامت ترکیه با در نظر گرفتن روش سرمایه گذاری و سپرده گذاری در بانک های کشور مراحل قانونی مهاجرت به ترکیه را انجام می دهد، حق برداشت سپرده تا زمان خاصی وجود ندارد.

 

  مهاجرت به ترکیه چگونه است؟

 

خرید ملک و مهاجرت به ترکیه

ملک خریداری شده با ارزش بالاتر و سرمایه گذاری بیشتر به افراد در دریافت اقامت طولانی تر در ترکیه کمک می کند.از روش های دیگر سرمایه گذاری در ترکیه مربوط به خرید ملک است و این روش مدنظر متقاضیانی قرار می گیرد که مهاجرت به ترکیه را انجام می دهند.خرید ملک های مختلف اعم از تجاری، مسکونی و... به اخذ مهاجرت به ترکیه کمک می کند.

با خرید ملک سرمایه گذاری در کشور ترکیه به راحتی انجام می شود و متقاضیان به سود زیادی دست می یابند.روش مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک با قوانین مشخصی همراه است، در این موارد ملک خریداری شده باید ارزش بالایی داشته باشد تا دولت ترکیه اقامت موقت را به این افراد ارائه دهد.ارزش ملک باید از 250 هزار دلار بیشتر باشد، با خرید ملک هایی با ارزش بالاتر از این رقم اتباع خارجی اجازه اقامت در ترکیه دارند.پس از خرید ملک و انجام قانونی تمامی مراحل در بازه زمانی خاصی به مهاجران پاسپورت کشور ترکیه ارائه می گردد، پس از دو ماه پاسپورت کشور ترکیه به اتباع خارجی داده می شود.

اتباع خارجی که خرید ملک را در ترکیه انجام می دهند تا سه سال اجازه فروش ملک مورد نظر در ترکیه را ندارند و تبعیت از قانون کشور ترکیه حائز اهمیت است.اتباع می توانند خرید ملک در ترکیه را با پول نقد انجام دهند، در این موارد ملک توسط سرمایه اصلی اتباع خارجی خریداری می گردد.با دریافت وام از بانک های معتبر ترکیه امکان خرید ملک وجود دارد.بانک ها هزینه مشخصی را برای خرید ملک به صورت وام به اتباع خاجری ارائه می دهند.بازپرداخت وام بر اساس قانون در شرایط خاصی ارائه می شود.

 

  مهاجرت به ترکیه چگونه است؟

 

قوانین ترکیه در امر سرمایه گذاری

از روش های مهم مهاجرت به ترکیه سرمایه گذاری در زمینه های مختلف اقتصادی و صنعتی است.برخی افراد با سرمایه گذاری در قسمت های مختلف اقتصادی و راه اندازی کسب و کار مناسب شهروندی این کشور را دریافت می کنند.از مهم ترین شرایط برای سرمایه گذاری در کشور ترکیه مربوط به سن متقاضیان است.داشتن سن 18 سال به بالا از الزامات دریافت اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری می باشد.متقاضیان باید سرمایه مشخصی داشته باشند و پس از افتتاح حساب در بانک های ترکیه این میزان سرمایه در حساب اصلی شخص قرار می گیرد.

 

  مهاجرت به ترکیه چگونه است؟

 

اطلاعاتی در زمینه مهاجرت به ترکیه از طریق روش  ازواج

مهاجرت به ترکیه را می توان از روش ازدواج قانونی و رسمی انجام داد، اقامت این کشور از طریق ازدواج دریافت می شود و اتباع خارجی با توجه به قوانین کشور ترکیه اجازه اقامت در ترکیه را کسب می کنند.توجه به قوانین کشور ترکیه برای ازدواج اتباع خارجی اهمیت زیادی دارد، ازدواج با شهروند ترکی به دریافت اقامت موقت منجر می شود.با در نظر گرفتن این روش و ازدواج رسمی با شهروند ترک، پاسپورت کشور ترکیه به اتباع خارجی ارائه می شود.مهاجرت به ترکیه از طریق ازدواج از روش های مهمی محسوب می شود که با توجه به قوانین کشور ترکیه امکان دریافت اقامت دائم وجود دارد و این نوع اقامت چند سال پس از از ازدواج با شهروند ترکیه ارائه می گردد.

در این شیوه اقامت 3 تا 5 سال برای اتباع خارجی در نظر گرفته می شود، تداوم ازدواج اتباع خارجی با شهروند تبعه ترکیه به دریافت اقامت دائم کمک می کند.دولت این کشور در روش ازدواج سخت گیری های خاصی را لحاظ می کند و به طرفین در صورتی اجازه ازدواج می دهد که بر طبق قانون ازدواج حقیقی صورت گیرد.هدف ازدواج اتباع خارجی نباید مهاجرت به ترکیه باشد بلکه طرفین ازدواج لازم است بر اساس علاقه خود این پیوند دائم را انجام دهند.در مواردی که ازدواج به شکل صوری و با هدف دریافت اقامت در ترکیه انجام شود، این دولت طرفین را مجرم تلقی می کند

متقاضیان ازدواج با شهروند ترکی می بایست سن بالاتر از 18 سال داشته باشند. در ابتدا با بررسی مدارک و... به اتباع خارجی اقامت موقت داده می شود و پس از 3 سال از زندگی مشترک و با در نظر گرفتن وضعیت زندگی زوجین، اقامت دائم ارائه می گردد.اثبات زندگی در طول این مدت از مهم ترین مواردی است که در اخذ شهروندی مدنظر قرار می گیرد.افرادی که مهاجرت به ترکیه را مدنظر دارند با آگاهی از شرایط این کشور در امر مهاجرت، روش های مهاجرت و... اقدامات لازم را انجام می دهند و با تکمیل مدارک مورد نیاز از روش های خاصی برای دریافت اقامت ترکیه استفاده می کنند.

 

  مهاجرت به ترکیه چگونه است؟

 

قوانین دولت ترکیه در امر تولد

از روش های مهم مهاجرت به ترکیه مربوط به اخذ اقامت و تابعیت از طریق تولد فرزند در این کشور است.قوانین تولد کشورها از سیستم های مختلفی تبعیت می کنند و آشنایی با قوانین و شرایط کشور ترکیه در امر مهاجرت حائز اهمیت است.سیستم خاک از سیستم های اصلی کشورها در امر تولد است و در در کشورهای زیادی از سیستم خاک استفاده می کنند.سیستم خون نیز قوانین مشخصی دارد، در کشورهای زیادی به ویژه ترکیه تبعیت از سیستم خون صورت می گیرد.

در کشورهایی که به سیستم خاک توجه دارند تولد فرد به تابعیت اصلی در کشور کمک می کند، با تولد فرد پاسپورت معتبر کشور ارائه می شود.در سیستم خون قوانین متفاوتی برای دریافت تابعیت یک کشور وجود دارد، کشورهایی که از سیستم خون پیروی می کنند با توجه به محل اقامت پدر و مادر ویزا ارائه می دهند.کشور ترکیه سیستم خون را مدنظر قرار می دهد، بر طبق قانون رسمی کشور ترکیه پدر و مادرانی که در ترکیه زندگی می کنند پس از تولد فرزندانشان اقدامات اصلی را در زمینه اقامت فرزندان دریافت می کنند.

پدر و مادران برای مهاجرت به ترکیه از روش های خاصی اقدام می کنند و با در نظر داشتن روش سرمایه گذاری و شیوه های دیگر می توانند به کشور ترکیه مهاجرت کرده و از این طریق برای فرزند خود در ترکیه اقامت دریافت می کنند.قانون سخت گیری های زیادی در زمینه مهاجرت به ترکیه از طریق تولد ندارد و با ثبت اطلاعات فرزند مراحل قانونی انجام می شود.کشور ترکیه به کودکانی که در ترکیه به دنیا می آیند و پدر و مادر تبعه کشور ترکیه هستند از طریق تولد تابعیت می دهد.

 

  مهاجرت به ترکیه چگونه است؟

 

اخذ ویزای هنرمندان و ویژگی های این نوع ویزا

از روش های مهم مهاجرت به ترکیه مربوط به اخذ اقامت برای افراد هنرمند است، کشور ترکیه شرایط خاصی را برای هنرمندان و افراد موفق در زمینه های مختلف در نظر می گیرد.دانشجویان تیزهوش، ورزشکاران و... با در نظر داشتن قوانین کشور ترکیه برای جذب هنرمندان و افراد موفق برای اخذ تابعیت در این کشور اقدامات لازم را انجام می دهند.افرادی که از رزومه قوی برخوردارند با در نظر گرفتن شرایط این کشور مهاجرت به ترکیه را انجام می دهند.کشور ترکیه ویزاهای کاری مختلفی را برای افراد در نظر می گیرد، در این زمینه اساتید دانشگاه، ورزشکاران و... در ترکیه شرایط بهتری دریافت می کنند.

اتباع خارجی که سطح بالایی در زمینه های مختلف دارند و از استعداد خاصی در حیطه هنری، درسی و... برخوردار می باشند بر اساس شرایط کشور ترکیه برای دریافت اقامت این کشور محدودیتی ندارند.متقاضیانی که به دنبال مهاجرت به ترکیه از طریق هنر و تجارت و... هستند با اثبات استعداد خود قادر به دریافت اقامت معتبر کشور ترکیه می باشند.این افراد لازم است به دولت ترکیه اثبات کنند که در سال های اخیر در ارتباط با استعداد و هنر خود درآمد خاصی کسب کرده و با این میزان درآمد قادر به تأمین هزینه های مختلف زندگی خود در ترکیه هستند.هدف کشور ترکیه جذب این افراد است و از هوش و خلاقیت هنرمندان در زمینه های مختلف استفاده می شود.

 

  مهاجرت به ترکیه چگونه است؟

 

ویزای 3 ماهه ترکیه

برای وارد شدن به کشور ترکیه نیازی به اخذ ویزا نیست و متقاضیان ایرانی بدون دریافت ویزا می توانند به ترکیه مهاجرت کرده و مدت زمان خاصی در این کشور زندگی کنند.این افراد تنها نود روز فرصت حضور در ترکیه را دارند و پس از اتمام این مدت ترکیه را ترک می کنند.در ویزای 3 ماهه کشور ترکیه افراد حق تجارت ندارند، در این مدت حق ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر به اتباع خارجی داده نمی شود و این نوع ویزا تنها توریستی محسوب می گردد.افراد زیادی با توجه به ارائه ویزای 3 ماهه کشور ترکیه اقدامات خاصی را انجام می دهند، بیشتر متقاضیان به کشور ترکیه مسافرت می کنند و با بررسی شرایط خود مناسب ترین شیوه مهاجرت را در نظر می گیرند.

 

  مهاجرت به ترکیه چگونه است؟

 

عوامل موثر در تعیین هزینه های زندگی در ترکیه

برای مهاجرت به ترکیه به هزینه های زندگی و رفت و آمد در این کشور توجه می شود و با آگاهی بالا اقدامات مربوط به مهاجرت صورت می گیرد.

 متقاضیان مهاجرت هزینه های زندگی متفاوتی دارند و بر اساس سبک زندگی در ترکیه و... هزینه های اصلی زندگی در این کشور تعیین می شوند.

در ارتباط با هزینه مهاجرت به ترکیه و هزینه های زندگی افراد تفاوت هایی وجود دارد، خانواده های پرجمعیت از هزینه بیشتری برخوردارند.

در شهرهای بزرگ هزینه رفت و آمد، اجاره ملک و... بیشتر است و در شهرهای مختلف ترکیه هزینه زندگی تفاوت دارد.

اتباع خارجی زیادی با مهاجرت به ترکیه به دنبال اخذ اقامت دائم در این کشور هستند و از روش های مختلف تلاش دارند که تابعیت کشور ترکیه را به دست آورند.

 

  مهاجرت به ترکیه چگونه است؟

 

نکات مهم در اخذ تابعیت کشور ترکیه

تابعیت کشور ترکیه را می توان با در نظر گرفتن روش سرمایه گذاری و ثبت شرکت دریافت کرد، با استفاده از اقامت تحصیلی به اتباع خارجی و دانشجویان اقامت دائم داده نمی شود اما در طول تحصیل اجازه اقامت در ترکیه را دارند.

پس از اتمام دوران تحصیل اتباع خارجی از روش های مختلفی می توانند در ترکیه اقامت داشته باشند، یافتن شغل مرتبط با رشته تحصیلی از روش هایی دریافت اقامت دائم در ترکیه محسوب می شود.

اطلاع یافتن از روش های مهاجرت به ترکیه به انتخاب مناسب ترین روش کمک می کند.

شرایط شخصی، وضعیت تحصیلی و کاری افراد در مشخص کردن بهترین روش مهاجرت به ترکیه تأثیر دارد.

وکیل متخصص در امر مهاجرت به ترکیه متقاضیان را در انتخاب بهترین روش مهاجرت راهنمایی می کند و وکیل با در نظر گرفتن قوانین کشور ترکیه مناسب ترین روش اقامت را معرفی خواهد کرد.

در سال های اخیر در قوانین کشور ترکیه تغییراتی ایجاد شده است و این تغییرات در زمینه مهاجرت اتباع خارجی نیز مشاهده می گردد، آشنایی با تغییرات کشور ترکیه در امر مهاجرت اهمیت زیادی دارد.

 وکیل با تجربه اطلاعات جامعی در زمینه قوانین ترکیه دارد و با تسلط بالایی مراحل مهاجرت به ترکیه و اخذ اقامت را به متقاضیان توضیح می دهد.

 وکیل تجربیات بالای خود را در اختیار متقاضیان مهاجرت به ترکیه قرار می دهد و با بررسی شرایط مناسب ترین شیوه را پیشنهاد می کند.

انتخاب راه اشتباه برای مهاجرت به ترکیه مشکلاتی را ایجاد می کند و افراد با عواقب جبران ناپذیری مواجه می شوند.

اطلاع از قوانین این کشور به دریافت اقامت در چارچوب قانون کمک خواهد کرد.

آگاهی از هزینه های زندگی، تحصیل، میزان درآمد و... کشور ترکیه از اهمیت زیادی برخوردار است.

تابعیت و دریافت شهروندی کشور ترکیه با بررسی شرایط کار، کیفیت زندگی و... امکانپذیر می شود.

 

  مهاجرت به ترکیه چگونه است؟

برای مهاجرت به ترکیه میتوایند از وب سایت خانه دیگر کمک بگیرید و افراد و شرکت های معتبری که در حوزه اخذ اقامت،گردشگری و ... را به سادگی شناسایی و بدون

واسطه و در سریع ترین زمان اقدامات خود را برای مهاجرت به ترکیه انجام دهید.



نظرات


دیدگاه خود را بگذارید!