پزشک ایرانی در ترکیه
سه شنبه 22 تیر 1400

پزشک ایرانی در ترکیه | خانه دیگر دیوار ترکیه

انتخاب پزشک ایرانی در ترکیه مزیت های زیادی دارد، بیماران با در نظر گرفتن پزشک ایرانی می توانند از خدمات درمانی مناسبی در شهرهای مختلف این کشور استفاده کنند. سایت خانه دیگر آگهی پزشکان ایرانی رو برای شما بدون واسطه به نمایش میگذارد.

 

برای انتخاب پزشک ایرانی در ترکیه میتوانید به قسمت آگهی های خدمات در ترکیه مراجعه نمایید و پزشک ایرانی مورد نظر خود را انتخاب کرده و به صورت مستقیم و بدون واسطه از خدماتشان بهرمند شوید.

شرایط کشور ترکیه برای زندگی و ادامه تحصیل

کشور ترکیه امروزه جایگاه خاصی در سطح جهانی دارد و مقصد توریست های زیادی است که از نقاط مختلف جهان برای مشاهده مناطق گردشگری ترکیه مسافرت می کنند.ترکیه پل بین اروپا و آسیا شناخته می شود، کشور ترکیه از قسمت شرق با کشورهای ایران و آذربایجان همسایه است.آنکارا پایتخت این کشور است و زبان ترکی به عنوان زبان اصلی و رسمی این کشور شناخته می شود که برای برقراری ارتباط در مراکز مختلفی اعم از مدارس، دانشگاه های دولتی و بیمارستان های مختلف از زبان ترکی استفاده می گردد.

این کشور از بزرگ ترین قطب های مهاجرتی دنیا شناخته می شود که برای ایجاد زندگی مرفه ساکنین شرایط خاصی را فراهم می کند.وضعیت اقتصادی این کشور در سطح مطلوبی قرار دارد و هزینه های کشور ترکیه در زمینه های مختلفی اعم از هزینه های زندگی، دانشگاه و... پایین است.ترکیه از کشورهای همسایه با ایران است که جایگاه مناسبی در منطقه دارد و این جایگاه خاص باعث می شود که اقتصاد پیشرفته ای داشته باشد و اتباع خارجی زیادی ترکیه را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب کنند.

بیشتر افراد با توجه به نزدیکی کشور ترکیه با ایران و همسایگی این دو کشور مهاجرت به ترکیه را در نظر می گیرند.اشتراکات فرهنگی زیادی بین ترکیه و ایران وجود دارد و این نوع اشتراکات افراد زیادی را ترغیب به مهاجرت به ترکیه می کند.با مهاجرت به این کشور می توان از خدمات مختلف درمانی و بهداشتی این کشور بهره برد و در امر درمان  از تخصص و تجربه بالای پزشکان مورد نظر استفاده کرد. افراد زیادی با توجه به تخصص و مهارت خود به کشور ترکیه مهاجرت می کنند و با انتخاب این کشور شرایط مناسبی را برای کار کردن فراهم خواهندکرد.

وب سایت خانه دیگر با نمایش آگهی های خدماتی در تلاش است بتواند شما به راحتی و بدون واسطه خدمات مورد نیاز خود را مشاهده و انتخاب نمایید.

در ضمن میتوانید در پلتفرم خانه دیگر به سادگی آگهی های خود را ثبت نمایید. تا کاربران بتوانند کسب و کار شما را انتخاب نمایند.

 

  پزشک ایرانی در ترکیه

 

پزشک ایرانی در ترکیه | مزیت های انتخاب

ایرانیان با مراجعه به مراکز درمانی مورد نظر می توانند با پزشک ماهر در ارتباط باشند، انتخاب پزشک ایرانی به افراد در کسب آرامش و درمان موثر کمک می کند.انتخاب پزشک ایرانی در ترکیه باعث می شود که افراد بدون دغدغه زبان ترکی و محدودیت های این نوع زبان با پزشک مورد نظر به راحتی ارتباط برقرار کرده و مشکلات مربوط به بیماری خود را بیان کنند.ایرانیان با انتخاب پزشک ایرانی در ترکیه برای توضیح دادن مشکلات خود به زبان ترکی نیازی ندارند و به آسانی با پزشک ارتباط برقرار می کنند و بیماری خود را شرح می دهند.در برخی موارد افراد زیادی که در ایران زندگی می کنند و ساکن کشور ترکیه نیستند با توجه به تخصص و تجربه بالای پزشک ایرانی در ترکیه، ادامه درمان را در ترکیه انجام می دهند و برای درمان به ترکیه مسافرت می کنند.

خدمات پزشکی کشور ترکیه و استفاده از این خدمات مدنظر اتباع خارجی و شهروندان زیادی در این کشور قرار می گیرد، این افراد با دریافت اقامت موقت یا دائم می توانند از خدمات ارائه شده در مراکز درمانی بهره برند و پزشک با توجه به تخصص و تجربه بالای خود درمان را به شکل بهتری انجام می دهد.

افرادی که ویزای گردشگری کشور ترکیه را دریافت می کنند در صورت نیاز به درمان می توانند به مراکز درمانی مختلف مراجعه کرده و از خدمات پزشکی این مراکز استفاده کنند.اتباع خارجی که اقامت کشور ترکیه را دریافت می کنند در زمینه های درمانی نیاز به پزشک دارند و برای درمان به بیمارستان های مختلف یا مطب پزشکان مورد نظر در این کشور مراجعه می کنند.پزشک ایرانی در ترکیه تخصص بالایی دارد و با مهارت بالای خود در زمینه درمان کیفیت مراقبت و درمان بیماران را افزایش می دهد.با مراجعه به پزشکی که تجربه کاری بالایی دارد از بستری های غیر ضروری بیماران جلوگیری می شود و درمان در بیمارستان به صورت سرپایی یا در مطب شخصی با کیفیت بالایی انجام می پذیرد.

 

  پزشک ایرانی در ترکیه

 

پزشک ایرانی در ترکیه | شرایط تحصیل در ترکیه

در کشور ترکیه خدمات بهداشتی خاصی برای شهروندان و اتباع خارجی در نظر گرفته می شوند و با مراجعه به وب سایت های معتبر می توان پزشک متخصص را انتخاب کرد.درمان هایی که در کشور ترکیه انجام می پذیرد بر اساس پیشرفت های فناوری به روز دنیا صورت می گیرند.ترکیه کشور برجسته ای در زمینه پزشکی شناخته می شود و خدمات درمانی خاصی را برای شهروندان و مقیمان در نظر می گیرد.قوانین این کشور در هر زمینه ای واضح و مشخص است و اتباع خارجی با بررسی این قوانین مهاجرت به ترکیه را انجام می دهند.آشنایی افراد با قوانین مربوط به کار در کشور ترکیه اهمیت زیادی دارد و اطلاع از این قوانین در شناخت بهترین روش مهاجرت به افراد کمک می کند.

افراد که فارغ التحصیل رشته پزشکی هستند و مدرک پزشکی را از دانشگاه های معتبر دنیا دریافت کرده اند با در نظر گرفتن شرایط خاصی می توانند به ترکیه مهاجرت کنند. اطلاع از قوانین این کشور به پزشکان در زمینه کسب و کار مناسب کمک زیادی می کند.دانشگاه های ترکیه در سطح بالایی قرار دارند.دوره پزشکی در ترکیه 6 سال است و با گذراندن دروس علوم پایه و... در دانشگاه های مطرح ترکیه مجوز فعالیت پزشکی داده می شود.سال آخر دوره پزشکی در دانشگاه های ترکیه به صورت کارآموزی بالینی در بیمارستان ها انجام می شوند.

دانشجویان رشته پزشکی پس از اتمام دوره دانشگاه برای وارد شدن به بیمارستان و انجام کار تخصصی لازم است که به زبان ترکی مسلط باشند و در امتحان معادل سازی مدرک شرکت کنند.پس از قبولی در آزمون معادل سازی  STS به فارغ التحصیل آموزش در بیمارستان های دولتی ترکیه مدرک خاصی ارائه می شود.مهاجرانی که از کشورهای دیگر به ترکیه وارد می شوند برای شروع کار در این کشور نیاز به ویزا دارند، ویزای ارائه شده به پزشکان از طریق کار شرایط مختلفی با انواع دیگر ویزا دارد.این نوع ویزا توسط وزارت خانواده و کار کشور ترکیه ارائه می شود، پزشک با مراجعه به کنسولگری دولت ترکیه در کشور خود درخواست را ثبت می کند.

 

شرایط شغلی پزشکان در ترکیه | پزشک ایرانی در ترکیه

شغل پزشکی در ترکیه از رشته های پرطرفداری است که مدنظر دولت این کشور نیز قرار می گیرد و این رشته در تمام نقاط دنیا اعتبار بالایی دارد.پزشکانی که در دانشگاه های مختلف ترکیه تحصیلات پزشکی خود را ادامه می دهند برای فعالیت کاری در ترکیه به زبان رسمی این کشور نیازی ندارند و بدون ارائه مدرک زبان ترکی در مراکز مختلفی درمان بیماران را در نظر می گیرند. پزشکان خارجی که از کشورهای دیگر به ترکیه مهاجرت می کنند برای انجام کار پزشکی در ترکیه  نیاز به مدرک زبان دارند و بدون ارائه مدرک زبان مجوز فعالیت در مراکز خصوصی به آنها داده نمی شود.

در کشور ترکیه سطح تجربه در افزایش حقوق پزشکان موثر است و پزشکانی که تجربه بالایی دارند در بیمارستان های مختلف کشور ترکیه استخدام می شوند.پزشکانی که در کشور ترکیه سابقه کار بالایی دارند در مراکز مورد نظر فعالیت خود را انجام می دهند.

 

  پزشک ایرانی در ترکیه

 

مجوزهای مهم برای اخذ اقامت پزشکان در ترکیه

دولت کشور ترکیه به مشاغل خاص اهمیت زیادی می دهد و جایگاه مناسبی را برای این افراد در نظر می گیرد، از شغل های مهم این کشور می توان به شغل پزشکی اشاره کرد و متخصصان زیادی در شهرهای مختلف این کشور زندگی می کنند.تمامی پزشکان کشور ترکیه مقیم دائم این کشور نیستند و پزشکان زیادی از کشورهای دور و نزدیک به ترکیه مهاجرت می کنند و با در نظر گرفتن امکانات این کشور خدمات درمانی بهتری را به بیماران ارائه می دهند.رشته پزشکی در کشور ترکیه مانند کشورهای دیگر شاخه و تخصص های بسیاری دارد و پزشکان پس از گذراندن دوره عمومی در زمینه خاصی به صورت تخصصی درمان را در نظر می گیرد.

در خیلی موارد پزشک پیش از مراجعه به کنسولگری از بیمارستان خصوصی یا مراکز درمانی کشور ترکیه قرارداد کار دریافت می کند و اقدامات ضروری را انجام می دهد.در ارتباط با درمان بیماری های مختلف می توان به پزشک با تجربه مراجعه کرد و بر اساس نوع بیماری بهترین پزشک ایرانی در ترکیه انتخاب می شود.پزشکان ایرانی زیادی در این کشور حضور دارند که بر اساس قوانین این کشور مجوز فعالیت در ترکیه را دریافت کرده و در زمینه های مختلف دارای تخصص و مهارت بالایی هستند. پزشک ایرانی در ترکیه فعالیت های زیادی را در درمان مناسب بیماری ها انجام می دهد و به بیماران در زمینه های مختلفی کمک می کند.

 

  پزشک ایرانی در ترکیه

 

از اقدامات مهم پزشکانی که به ترکیه مهاجرت می کنند این است که برای اعتبارسازی مدرک خود از مراکز مختلف اقدامات لازم را انجام دهند، معادل سازی مدرک پزشکی از مهم ترین نکاتی است که پزشک در نظر می گیرد.معادل سازی مدرک پزشک ایرانی در ترکیه به تأیید مراکز بهداشتی مورد نظر می رسد و پزشک بر اساس اهداف خود در نقاط مختلفی از کشور ترکیه فعالیت های پزشکی خود را انجام می دهد.پزشک ایرانی در ترکیه مجوز فعالیت در مراکز خصوصی را از دولت این کشور دریافت می کند و دولت ترکیه مجوز اولیه کار را از طریق وزارت بهداشت و درمان به آنها ارائه می دهد.پزشک ایرانی با داشتن گواهینامه های مهارت مجوز درمان را از دولت به دست می آورد و به صورت قانونی مجوز کار در کشور ترکیه را دریافت می کنند.پزشکان برای فعالیت های پزشکی و درمانی در سایت وزارت بهداشت این کشور ثبت نام انجام می دهند.

 

پزشک مطابق با قوانین کشور ترکیه خدمات درمانی را ارائه می دهد و پس از اخذ اجاره اقامت اقدامات درمانی را در نظر می گیرد.پزشکانی که در بیمارستان های ترک زبان کشور ترکیه فعالیت دارند با در نظر گرفتن قوانین این کشور لازم است به زبان ترکی مسلط باشند.مزیت های دولت ترکیه برای پزشکان زیاد است و ترکیه کشور مناسبی محسوب می شود که شرایط ایده آلی را برای مشاغل مختلف از جمله پزشکی در نظر می گیرد.پزشک ایرانی با دریافت مجوزهای لازم در ترکیه کار می کند و با اخذ نمره زبان ترکی اجازه فعالیت در ترکیه را به صورت قانونی به دست می آورد.

پزشک ایرانی در ترکیه به زبان ترکی تسلط دارد و با دریافت مدرک زبان ترکی مجوز فعالیت در ترکیه را به دست می آورد، در صورتی پزشک در بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور ترکیه استخدام می شود که مدرک زبان ترکی را با اعتبار B کسب کند.پزشک هایی که در دانشگاه های ایران فارغ التحصیل می شوند و با اخذ اقامت کاری به کشور ترکیه مهاجرت می کنند برای معادل سازی مدرک پزشکی خود لازم است از مراکز خاصی اقدام کرده و شرکت این افراد در آزمون های خاص اهمیت دارد. این افراد نیاز دارند در آزمون STS  را شرکت کنند و با دریافت نمره بالایی مجوز فعالیت های درمانی مرتبط با تخصص خود را به دست می آورند.

 

  پزشک ایرانی در ترکیه

 

مهارت های پزشک ایرانی در ترکیه

شغل پزشکی از شغل های پردرآمد در کشور ترکیه است که با شرایط خاصی مجوز ورود پزشکان خارجی به ترکیه داده می شود و ترکیه پزشکان عمومی و متخصص را بر طبق قانون جذب می کند. پزشک ایرانی در ترکیه دارای تخصص و تجربه کاری زیادی است و در شهرهای مختلف کشور ترکیه حضور دارد تا بتواند درمان را برای افراد بیشتری در نظر بگیرد و آرامش و سلامتی را به بیماران هدیه دهد

 پزشکانی که از ایران به کشور ترکیه مهاجرت می کنند در مدت زمان خاصی برای اخذ ویزای کاری اقدام می کنند و بررسی مدارک این افراد حدود شش ماه طول می کشد.پزشک ایرانی در درمان خود به وضعیت بدن و محیط بیمار توجه می کند و بر اساس این شرایط برنامه های درمانی را به کار می برد.پزشک ایرانی در ترکیه در زمینه های مختلفی مهارت دارد و در شناخت بیماری های خاص از تجربه بالایی برخوردا است.

در مراحل اولیه بیماری پیشگیری های خاصی را انجام می دهد و با تجویز دارو و برنامه های درمانی متفاوت از شیوع بیشتر بیماری جلوگیری می کند.در صورتی که به بستری و معالجه فرد در بیمارستان نیاز باشد، در اسرع وقت ارجاع بیمارستان را انجام می دهد.پزشکان آرامش و اطمینان را به بیماران خود منتقل می کنند و برای بهبود وضعیت سلامتی بیمار اقدامات خاصی را انجام می دهند.با این اقدام می توان خطرات احتمالی که جان بیمار را تهدید می کند را به میزان زیادی کاهش داد و درمان در بهترین شکل ادامه می یابد.

 

پزشک ایرانی در ترکیه قبل از شروع کار خود در بیمارستان یا کلینیک های مختلف این کشور شرایط مرکز مورد نظر را بررسی می کند و بر اساس قرارداد صورت گرفته بین پزشک و بیمارستان خدمات درمانی را در نظر می گیرد.پزشک ایرانی موظف به حفظ سلامت مراجعان است و با راهنمایی های خاصی از ایجاد بیماری های مختلف جلوگیری می کند.پزشک مورد نظر اقدامات مهمی برای تشخیص بیماری انجام می دهد و با توجه به تخصص خود این کار را در نظر می گیرد.این افراد مجوزهای لازم را برای ورود به ترکیه دریافت می کنند و با مطرح کردن درخواست خود با وزارت بهداشت این کشور اقدامات مهاجرت را در نظر می گیرند.

پزشک از خونسردی و آرامش زیادی برخوردار است و با آرامش بیماران را معاینه خواهد کرد.با این کار اعتماد بیماران به پزشک بیشتر می شود و در درمان خوشبینانه تر پیش می روند.مهارت شنیداری و مدیریتی پزشک ایرانی در ترکیه در سطح بالایی قرار دارد و از فرصت خاصی برای ارتباط با بیماران استفاده می کند.روش های درمان را به درستی در نظر می گیرد و به صورت صادقانه اطلاعات دقیقی را در اختیار بیمار قرار می دهد.

 

موارد مهم در انتخاب پزشک ایرانی در ترکیه

در انتخاب پزشک ایرانی در ترکیه به تجربه بالای فرد توجه می شود، پزشکان با تجربه در درمان بیماری های مختلف موفق تر عمل می کنند و به شکل مناسب تری درمان را انجام می دهند.پزشک ایرانی با دانش و دلسوزی خود اقدامات مهم را برای درمان در نظر می گیرد.در آمادگی بیماران برای انجام جراحی و در نظر گرفتن آزمایشات مختلف کمک می کند.پزشک بر اساس تخصص و تجربه خود پروتکل های پزشکی را در نظر می گیرد و خدمات اجتماعی را برای بیماران بدون محدودیت انجام می دهد.

وب سایت خانه دیگر با معرفی پزشکان ایرانی مجرب به شما کمک میکند تا بهترین تصمیم را برای سلامتی خود بگیرید.

 

  پزشک ایرانی در ترکیه

 

برای درمان چه بیماری هایی به پزشک ایرانی در ترکیه مراجعه می شود؟

در زمینه درمان بیماری های مختلف به شاخه کاری افراد توجه می شود، به طور مثال برای درمان دیسک کمر از پزشکان متخصص این حیطه استفاده می گردد و بر اساس نوع بیماری و... پزشکان متخصص و با تجربه انتخاب می شوند.پزشک ایرانی در ترکیه مشکلات زیادی را درمان می کند و ایرانیان در زمینه های مختلفی می توانند به پزشک مراجعه کرده و تحت درمان قرار گیرند.

پزشک مربوطه مشکلات مربوط به سیستم قلبی عروقی را با تجربه بالایی درمان می کند و در موارد خاصی برای جراحی های مورد نظر و... بیمار را به پزشکان دیگر ارجاع می دهد.مشکلات و بیماری های خاص دستگاه تنفسی اعم از آسم و ذات الریه و.. توسط پزشک ایرانی در ترکیه درمان می شوند، در این موارد انتخاب پزشک با تجربه اهمیت زیادی دارد.

پزشک ایرانی در ترکیه مشکلات مربوط به دستگاه گوارش را بر اساس برنامه درمانی مشخصی برطرف می کند و درمان مناسب را برای بیماران و مراجعه کنندگان در نظر می گیرد.برای درمان مشکلات مربوط به کم خونی و... می توان به پزشک ایرانی مراجعه کرد.بیماری های کم کاری و پرکاری تیروئید توسط پزشک ایرانی درمان می شوند.کیفیت خدمات ارائه شده پزشک ایرانی بسیار عالی است.پزشک ایرانی در ترکیه محدودیتی در درمان ندارد.

در شهرهای بزرگ ترکیه شرایط بهتری برای حضور پزشکان فراهم است و پزشک با توجه به تخصص خود در شهر مورد نظر زندگی می کند. پزشک ایرانی در ترکیه خدمات پزشکی سرپایی و منجر به بستری را با توجه به وضعیت بالینی بیمار در نظر می گیرد.در مواردی که بیمار از نظر جسمی و روحی مشکل خاصی ندارد پزشک ایرانی بر اساس تشخیص خود به درمان سرپایی کفایت می کند.درمان سرپایی، گرفتن علائم حیاتی همانند نبض، فشار خون را شامل می شود.با توجه به وضعیت کلی بیمار درمان های سرپایی صورت می گیرد.

 

خدمات درمانی ارائه شده به اتباع خارجی در ترکیه

مهاجرانی که سفر به این کشور را در نظر میگیرند قبل از مهاجرت به ترکیه لازم است از قوانین مختلف این کشور اطلاع یابند و با آگاهی از هزینه های درمان در کشور مورد نظر و... مهاجرت تحصیلی یا کاری را به ترکیه انجام دهند.داشتن بیمه درمانی در کشور ترکیه هزینه های درمان را به میزان خاصی کاهش می دهد و اتباع خارجی با ارائه کارت اقامت خود در ترکیه از بیمه درمانی استفاده می کنند.

ارائه کارت اقامت دائم در این کشور و اخذ شهروندی هزینه های مربوط به بیمارستان و درمان را کاهش می دهد و افرادی که به ترکیه مهاجرت می کنند و در این کشور اقامت دائم را به دست می آورند برای مراجعه به پزشک عمومی حاضر در بیمارستان ها محدودیتی ندارند و بدون پرداخت هزینه ای ویزیت بیماران انجام می شود.برای ایرانیانی که در کشور ترکیه مقیم می شوند خدمات پزشکی و درمانی خاصی در نظر گرفته می شود و این افراد حق استفاده از خدمات سلامت را دارند.کشور ترکیه در زمینه درمان به دین و ملیت افراد توجهی ندارد و امکانات مختلف درمانی را به صورت برابر در اختیار همه شهروندان قرار می دهد.

 

  پزشک ایرانی در ترکیه

 

اقدامات درمانی پزشک ایرانی در ترکیه

پزشک با توجه به نوع بیماری اقدامات لازم را در زمینه درمان انجام می دهد و اطلاعات دقیقی در ارتباط با نوع درمان، بیمارستان های مجهز و... در اختیار بیمار می گذارد تا درمان را در شرایط بهتری در نظر بگیرد. دکتر راهنمایی های بهداشتی را به تمامی مراجعه کنندگان ارائه می دهد و با توجه به علائم بالینی و وضعیت سلامتی فرد این کار را در نظر می گیرد.پزشک ایرانی در ترکیه خدمات درمانی و بهداشتی را بر اساس تخصص و تجربه خود در نظر می گیرد.با توجه به سن بیمار، جنسیت و... درمان انجام می شود.

آزمایش های قبلی بیماران را بررسی می کند و در مواردی که بیمار در گذشته تحت درمان گرفته است بر اساس درمان های انجام شده در گذشته، خدمات درمانی بهتری را برای درمان ارائه می دهد.انجام تست ها و بررسی نتایج آزمایشات از مهم ترین اقدامات پزشک ایرانی در ترکیه است.انجام آزمایش در کشور ترکیه شرایط خاصی دارد و پزشک ایرانی در ترکیه برای تشخیص و درمان درست آزمایش های مخصوصی را برای بیمار در نظر می گیرد، در برخی موارد برای تشخیص بیماری های ساده نیز آزمایش تجویز می شود و بر اساس نتیجه آزمایش درمان بیماری آغاز می گردد.

با توجه به نسخه پزشک آزمایشات در مراکز درمانی انجام می شوند و نتیجه آزمایش به صورت اینترنتی برای پزشک ارسال می گردد.پزشکان برای تشخیص دقیق بیماری از طریق آزمایش، رادیولوژی و سونوگرافی اقدامات خاصی را انجام می دهد، پزشک مورد نظر بهترین مرکز را برای انجام آزمایشات به بیمار معرفی می کند.در بیمارستان های مختلف کشور ترکیه امکان انجام تصویربرداری،  MRI و... وجود دارد و پزشک با انتخاب بهترین مرکز درمانی اطلاعات جامعی در اختیار بیماران قرار می دهد.با توجه به نوع بیماری و بررسی های بالینی بیماران داروهای شیمیایی و... تجویز می گردند.

 از داروهای آنتی بیوتیک و... در کشور ترکیه به میزان کمی استفاده می شود و مصرف این نوع دارو محدودیت دارد و پزشک برای تشخیص بیماری نتیجه آزمایشات را بررسی می کند.در مواردی که بیمار به جراحی نیاز داشته باشد پزشک با انتخاب بیمارستان های مختلف در کشور ترکیه درمان را به صورت جراحی انجام می دهد.تمرینات بدنی از برنامه های درمانی پزشک ایرانی در ترکیه است که بر اساس نوع بیماری از تمرینات خاصی را در نظر می گیرد.پزشکان متخصص در ترکیه خدمات را بر اساس نوع بیماری ارائه می دهند.

پزشکان عمومی در سطح اول با بیماران ارتباط برقرار می کنند و با بررسی علائم بیماری، درمان را در نظر می گیرند.با مشاهده علائم خاصی در بیمار و انجام آزمایشات مربوطه درمان شروع می شود، در برخی موارد پزشک برای تشخیص درست بیماری، فرد را به متخصص دیگری معرفی می کند و با ارجاع بیمار طول درمان زیر نظر متخصص معرفی شده ادامه می یابد.

پزشک ایرانی در ترکیه فرصت زیادی را برای بیمار در مطب اختصاص می دهد، در بیمارستان بر اساس برنامه مشخص شده برای درمان بیمار اقدامات خاصی صورت می گیرد.پزشک مشاوره به بیمار را برای درمان در نظر می گیرد.هزینه خدمات پزشکی در ترکیه با داشتن بیمه معتبر این کشور کاهش می یابد. و با توجه به ویزیتی که به بیماران ارائه می دهد متفاوت است، در مطب های شخصی هزینه ویزیت پزشک بیشتر می شود.

پزشک آزمایش های متنوعی را بر اساس شرایط بیمار و متناسب با بیماری فرد در نظر می گیرد، در برخی موارد بیمار نیاز به نوار قلب دارد و در کلینیک یا بیمارستان از بیمار نوار قلب گرفته می شود و با توجه به آزمایشات بالینی و... درمان آغاز می گردد.پزشک سطح قند خون را به طور کامل بررسی می کند و اقدامات مهمی را در جهت پیشگیری از بیماری های مختلف در نظر می گیرد. و در صورت نیاز به بستری بیمار در بیمارستان درخواست مورد نظر را به مراکز درمانی ارائه می دهد.

 

  پزشک ایرانی در ترکیه

 

استفاده از بیمه درمانی در ترکیه چه اهمیتی دارد؟

بیمه درمانی کشور ترکیه هزینه های مربوط به درمان را کمتر می کند و در موارد زیادی بیمه درمانی معتبر این کشور هزینه داروهای مختلف را پوشش می دهد.در کشور ترکیه به تمامی شهروندان بیمه درمانی ارائه می شود و این بیمه درمان های خاصی  را پوشش می دهد.  در برخی موارد از طریق بیمه دولتی کشور ترکیه هزینه های درمان کاهش می یابند و در این مواقع دولت ترکیه به طور کامل هزینه ها را پوشش می دهد.هزینه های دارو و هزینه های مراجعه به پزشک نیز توسط شرکت های بیمه گذار پرداخت می شوند.

 

هزینه های درمانی در ترکیه 

هزینه پزشکان عمومی بر اساس مراجعه بیمار به نوع بیمارستان، مطب و... متغیر است، هزینه های درمانی در مطب شخصی بیشتر از بیمارستان های دولتی می باشد.هزینه درمان در مناطق مختلف کشور ترکیه متفاوت است و بر اساس منطقه و... هزینه های این کشور متغیر می باشد.در بیمارستان های دولتی هزینه درمان پایین تر از بیمارستان های دیگر است.بیمه SGK  که خدمات درمانی متفاوتی را شامل میشود مشابه بیمه تأمین اجتماعی در کشور ایران است و شهروندان زیادی از این نوع بیمه استفاده می کنند.بیمه هایی که از طریق شرکت های خصوصی ارائه می شوند فقط در بیمارستان های خصوصی مورد پذیرش قرار می گیرند.

 

اطلاعاتی در زمینه بیمه درمانی کشور ترکیه 

کشور ترکیه با پیشرفت های مختلفی که در عرصه پزشکی ایجاد کرده است شرایط بهتری را برای زندگی شهروندان و اتباع خارجی در نظر می گیرد و خدمات پزشکی متنوعی را در این زمینه به کار می برد. قوانین ترکیه در امر مهاجرت افراد زیادی را ترغیب به اقامت در این کشور می کند، شهروندان ترکیه ای از بیمه درمانی مناسبی در کشور استفاده می کنند.اتباع خارجی که به این کشور مهاجرت می کنند با دریافت کارت اقامت این کشور از بیمه درمانی دولت ترکیه به کار می برند.

هزینه های درمان این کشور بالا است و مقیمان برای کاهش دادن هزینه های مورد نظر درمانی از بیمه های ارائه شده دولت ترکیه استفاده می کنند.بیمه های ارائه شده این کشور شامل بیمه خصوصی و دولتی می شوند، در این کشور بیمه های دانشجویی به افراد خاصی ارائه می گردند و در موارد خاصی از این نوع بیمه به کار می رود.خدمات اورژانس بیمارستان های کشور ترکیه اعم از خصوصی و دولتی به صورت رایگان ارائه می گردند.

بیمه درمانی هزینه های بستری شدن بیمار در بیمارستان را به طور کامل پوشش می دهد، در بیمارستان های دولتی هزینه ویزیت پزشک توسط شرکت بیمه گذار پرداخت می شود.درمان های سرپایی با استفاده از بیمه درمانی پرداخت می شوند و نیازی به دادن هزینه به بیمارستان نیست.هزینه های اتاق عمل و ... تحت پوشش بیمه درمانی کشور ترکیه قرار می گیرند.

 

  پزشک ایرانی در ترکیه

 

انواع بیمه های درمانی ترکیه 

در ترکیه اتباع می توانند به دو نوع از حق بیمه درمانی استفاده کنند، بیمه دولتی که توسط دولت برای تمامی شهروندان در نظر گرفته می شود و بیمه خصوصی که اتباع خارجی در زمان های مشخصی مقدار تعیین شده ای را به شرکت خصوصی بیمه گذار ارائه می دهند.بیمارانی که در مطب های شخصی درمان خود را انجام می دهند تحت نظر بیمه درمانی قرار نمی گیرند و پزشکان به صورت خصوصی تعرفه های ویزیت و... مشخص می کنند.از بیمه تأمین اجتماعی و بیمه دولتی این کشور افرادی استفاده می کنند که مجوز اقامت را در این کشور را دارند.

از بیمه سلامت اتباعی استفاده می کنند که بیش از یک سال اقامت در ترکیه دارند و با تمدید مدت زمان اقامت این کار را انجام می دهند.در شرایط خاصی بیمه سلامت به اتباع خارجی در ترکیه ارائه می شود.کارت مجوز اقامت از مهم ترین مدارکی است که برای دریافت بیمه دولتی این کشور ارائه می شود.در کشور ترکیه تمامی جراحی ها تحت پوشش بیمه هستند و تنها عمل های زیبایی از این قاعده مستثنی می باشند.

 

شرایط دریافت بیمه دولتی در ترکیه

مهاجرانی که در ترکیه ثبت شرکت را زیر نظر دولت انجام می دهند با در نظر گرفتن قوانین کشور ترکیه از بیمه دولتی استفاده می کنند. سرمایه گذاران ایرانی از بیمه دولتی در این کشور به کار می برند و در این زمینه مشکلی ندارند.اتباع خارجی که در شرکت های مختلف کشور ترکیه فعالیت دارند و کارفرمای ترک زبان مدیریت شرکت را بر عهده می گیرد با توجه به قوانین می توانند بیمه درمانی را دریافت کنند.در این موارد کارفرما بر طبق قانون دولت ترکیه برای کارمندان خارجی بیمه دولتی دریافت می کند.

 

آشنایی با بیمه خصوصی کشور ترکیه

از ضروری ترین بیمه هایی که در کشور ترکیه به مهاجران ارائه می شود بیمه شرکت های خصوصی است.افرادی که اقامت کوتاه مدت کشور ترکیه را به دست می آورند با مراجعه به مراکز مورد نظر از بیمه خصوصی استفاده می کنند. شرکت های خصوصی بیمه درمانی در ترکیه در زمینه حوادث خاصی همانند تصادفات پوشش خواهند داد.در این موارد اتباع خارجی به شرکت خصوصی بیمه مراجعه می کنند و بر اساس نرخ مصوب به صورت ماهانه یا سالانه هزینه مشخصی را پرداخت کرده و از این نوع بیمه درمانی در زمینه های مختلف درمانی و بهداشتی به کار می برند.

 

  پزشک ایرانی در ترکیه

 

مدارک مهم در ثبت نام بیمه درمانی ترکیه

اتباع خارجی با ارائه مدارک خاصی به شرکت های بیمه گذار برای دریافت بیمه درمانی خصوصی اقدام می کنند.از مهم ترین مدارک مورد نظر ارائه اصل و کپی پاسپورت است.مدارک مربوط به کارت اقامت موقت یا دائم در ترکیه به کارشناسان شرکت ارائه می شود.کد مالیاتی از مدارک مهمی است که برای ثبت نامه بیمه الزامی است.آدرس محل سکونت متقاضی در ترکیه به طور کامل ثبت می شود و شرکت بیمه گذار در مدت زمان خاصی بر اساس این مدارک افراد را تحت پوشش درمانی قرار می دهد.

 

قوانین بیمه درمانی کشور ترکیه

بیمه درمانی این کشور به افراد خاصی تعلق می گیرد، بر اساس قوانین کشور ترکیه بیمه درمانی به افرادی که زیر 17 سال دارند ارائه نمی شود، افرادی که بالای 65 سال هستند از خدمات درمانی تحت پوشش بیمه نمی توانند استفاده کنند. در ترکیه پزشکان ایرانی در بیمارستان ها کار می کنند و خدمات مورد نیاز اتباع ایرانی را در بیمارستان ارائه می دهند.در این کشور پزشکان در بیمارستان های خصوصی و دولتی فعالیت دارند و بر طبق قانون پزشکانی که به ترکیه مهاجرت می کنند مجوز فعالیت در بیمارستان های دولتی این کشور را ندارند و این افراد تنها در بیمارستان های خصوصی درمان را انجام می دهند.

 

روش های اخذ ویزیت پزشک ایرانی در ترکیه 

ایرانیانی که در کشور ترکیه زندگی می کنند برای مراجعه به پزشک ایرانی روش های مختلفی  را در نظر می گیرند و با توجه به تایم مشخص در بیمارستان یا مطب شخصی می توانند برای ویزیت پزشک در مکان مورد نظر حضور یابند.افراد با کسب اطلاعات بیشتر از بیمارستان های کشور ترکیه به صورت حضوری پزشک را انتخاب می کنند، در این موارد داشتن آگاهی در ارتباط با پزشک ایرانی و روزهای حضور در بیمارستان اهمیت دارد.با حضور در بیمارستان نوبت به بیماران ارائه می شود و خدمات درمانی زیر نظر پزشک ایرانی انجام می پذیرد.

برخی از افراد به صورت اینترنتی و با وارد شدن به وب سایت های معتبر این کشور نوبت خود را تنظیم می کنند و در ساعت و روز مشخص شده به پزشک ایرانی در ترکیه مراجعه می کنند تا از طریق پزشک بیماری فرد تشخیص داده شود. با در نظر داشتن شماره تلفن های مطب یا بیمارستان، امکان گرفتن نوبت از پزشک ایرانی در ترکیه وجود دارد.سایت های خاصی برای گرفتن نوبت در بیمارستان های دولتی وجود دارد.

 

  پزشک ایرانی در ترکیه

 

سیستم پزشک خانواده در ترکیه 

سیستم پزشک خانواده کشور ترکیه خدمات مختلفی را ارائه می دهند و در این موارد هر خانواده ای برای درمان از پزشک مخصوص خود استفاده می کنند.ایرانیانی که ویزای همراه کشور ترکیه را برای اعضای خانواده به ویژه همسر و فرزندان زیر 18 سال دریافت می کنند با در نظر گرفتن پزشک ایرانی در ترکیه از بیمه درمانی برای اعضای خانواده نیز به کار می برند.

برای انتخاب و مراجعه به پزشک در کشور ترکیه میتوانید به سادگی وارد سایت خانه دیگر شوید و در قسمت آگهی خدمات در ترکیه پزشک مورد نظر خود را انتخاب نمایید و از خدماتشان بهرمند شوید.



نظرات


دیدگاه خود را بگذارید!