معرفی بیمارستان در ترکیه
چهارشنبه 26 آبان 1400

دیوار ترکیه | لیست بیمارستان ها در ترکیه 2021

خانه دیگر قصد دارد مراکز درمانی و بیمارستان هایی در ترکیه را به اضافه ی خدمات تخصصی که در این مکان ها به مراجعین ارائه می شود را در اختیار شما بگذارد

 

یکی از مهمترین بحث های دو سال اخیر به دلیل وجود پاندمی کرونا در جهان، اهمیت ویژه ی مراکز درمانی در هر کشور می باشد و به دلیل اینکه برای بهبود بیماران کرونایی که وضعیت حادی را تجربه می کردند، تنها راه، مراجعه به مراکز درمانی و بیمارستان ها بود، برای بیماران و همراهان آنها، خدمات بیمارستان ها و رعایت نمودن سفت و سخت موارد بهداشتی اولویت قرار گرفت، که با وجود این تفاسیر اهمیت بیمارستان ها و مراکز درمانی برای تمامی مردم جهان به یکی از دغدغه های روزمره تبدیل شد.ما در تیم خانه دیگر سعی داریم که شما را با یکی از زمینه های خدمات در ترکیه، معرفی بهترین بیمارستان ها و مراکز درمانی در ترکیه آشنا کنیم تا بتوانید در هر حوزه ی درمانی که شما مخاطبین خانه دیگر مدنظر دارید با بررسی و اطلاعات دقیق بتوانید در صورت نیاز بیمارستان یا مرکز درمانی مناسب را انتخاب کنید.

 

نکات قابل اهمیت در انتخاب بیمارستان در ترکیه

 

از مهمترین دغدغه های بیماران یا کسانی که به هر دلیلی نیاز به مراجعه مراکز درمانی یا بیمارستان ها دارند، این است که بیمارستان مورد نظر دارای چه ویژگی هایی است که بتوانند مرکز مورد نظر را انتخاب کنند که ما در خانه دیگر می خواهیم به چندی از این ویژگی ها بپردازیم.یکی از ویژگی هایی که بسیار حائز اهمیت برای مراجعه کنندگان است، در بحث ارائه خدمات به بیماران و رسیدگی های منظم به بیماران می باشد که در این موضوع در اکثر اوقات همراهان مراجعه کننده حساسیت بیشتری را به خرج میدهند.از دیگر مواردی که برای یک انتخاب خوب از جانب مراجعه کننده از اهمیت بالایی برخوردار است، حضور پزشکانی با سابقه و معتبر در راس کادر مدیریتی می باشد. یکی دیگر از ویژگی های پر اهمیت در حوزه ی بیمارستان که مراجعین هم بسیار با وسواس بسیار با این موضوع برخورد میکنند، مبحث اصول رعایت نکات بهداشتی به صورت مستمر می باشد که بعضا دیده شده مراجعین و همراهان آنها اولین فاکتوری که برای انتخاب مرکز درمانی خود در نظر میگیرند، این ویژگی و فاکتور بسیار مهم است.

 

 

 

   پزشک ایرانی در ترکیه مقاله

 

خانه دیگر | مرجع معرفی بیمارستان های ترکیه

 

ما در تیم خانه دیگر جزوی از دغدغه ی خود میدانیم که شما هموطنان عزیز در کشور ترکیه بتوانید به کمک خانه دیگر در کمال آسایش، آرامش و به همراه اطلاعات کامل در صورت نیاز مراکز درمانی و یا بیمارستانی تخصصی را برای رفع نیاز خود انتخاب کنید.حال خانه دیگر قصد دارد مراکز درمانی و بیمارستان هایی در ترکیه را به اضافه ی خدمات تخصصی که در این مکان ها به مراجعین ارائه می شود را در اختیار شما مخاطبین قرار دهیم. این نکته هم میتواند حائز اهمیت باشد که خانه دیگر لیست بیمارستان ها به همراه لینک و تماس آنهایی را که مورد تایید خانه دیگر می باشد و مورد بررسی قرار میگیرد را در پایان مطلب ارائه خواهد داد.

بیمارستان آجی بادام

از جمله بیمارستان هایی که خانه دیگر در قدم اول قصد دارد مورد بررسی قرار دهد بیمارستان آجی بادام که واقع در شهر استانبول میباشد و در حوزه ی تخصصی درمان سرطان، پرتو درماني، مركز باروري، مرکز اطفال، پزشكي هسته اي، جراحي با ربات و پيوند اعضا فعالیت میکنند که یکی از بهترین مراکز درمانی در حوزه های ذکر شده خاورمیانه می باشند. شایان ذکر است که بیمارستان آجی بادام، یک بیمارستان کاملا تخصصی می باشد.

 

  بیمارستان آجی بادام استانبول

بیمارستان آمریکایی

از دیگر بیمارستان های صاحب نام و معتبر که خانه دیگر این بیمارستان را مورد بررسی قرار میدهد، بیمارستان آمریکایی در کشور ترکیه می باشد که واقع در شهر استانبول می باشد و در حوزه های پزشکي هسته اي، فناوري هاي پرتو پزشكي، مراقبت هاي بهداشتي و عمل هاي سرپايي بصورت تخصصی فعالیت میکنند و متقاضیان در این حوزه میتوانند با اطمینانی که خانه دیگر به شما میدهد به راحتی و با آرامش در این بیمارستان پذیرش و نیاز خود را مرتفع کنید.

بیمارستان فلورانس نایتینگِل

از جمله بیمارستان هایی که در این مطلب، خانه دیگر اطلاعاتی دقیق را ارائه میدهد، بیمارستان فلورانس نایتینگِل می باشد که این بیمارستان واقع در شهر ترکیه و بصورت خصوصی در حال فعالیت است و در حوزه های استخوان و مفاصل، بخش سرطان، بخش کبد و کلیه، گوارش، مرکز قلب و مغز به صورت تخصصی به مراجعین خدمات ارائه خواهد کرد.

خانه دیگر تا به اینجای این مطلب اطلاعاتی مفید و کارآمد را در اختیار مخاطبین قرار داده است اما در ادامه ادامه مطلب قصد داریم 27 مرکز درمانی دیگر را هم مورد بررسی قرار دهیم که در این میان به مراکز و بیمارستان های ترکیه که به صورت دولتی هم فعالیت می کنند، می پردازیم.

 

 

  بیمارستان های ترکیه

 

بیمارستان اتیکا اینجیرلی

خانه دیگر در اینجا به بررسی بیمارستان اتیکا اینجیرلی خواهد پرداخت که این بیمارستان واقع در شهر استانبول می باشد و به صورت خصوصی در زمینه های تخصصی فک و دندان، زیبایی، رادیولوژی، روماتولوژی، روانشناسی، حلق و بینی و اورژانس فعالیت میکند و میتوانید از این بیمارستان با توجه به تایید خانه دیگر کمال استفاده را ببرید.

 

  بیمارستان اتیکا اینجیرلی

بیمارستان آی وی اف

حال خانه دیگر در نظر دارد بیمارستانی در ترکیه را در حوزه ی زنان مورد بررسی قرار دهد که این بیمارستان ، آی وی اف ترکیه نام دارد که در حوزه های زنان، ناباروری مردان و مشکلات جنینی تا سنین نوزادی بصورت تخصصی پوشش میدهند و از جمله بهترین بیمارستان های ترکیه در این حوزه می باشد که در پایان مطلب شماره تماس و لینک سایت مربوط را ارائه خواهیم داد.

 

  بیمارستان ها ترکیه

بیمارستان یاشار استانبول

بیمارستانی که حال آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد، بیمارستان یاشار استانبول می باشد که در حوزه ی تخصصی کودکان و بیماری اطفال فعالیت دارد و بیمارستانی خصوصی واقع در شهر استانبول میباشد، اما این بیمارستان در حوزه های دیگر هم به صورت تخصصی فعالیت می کند که شامل؛ جراحی های عمومی، پزشکی عمومی و معاینات، پوست و مراقبت های زیبایی، رادیولوژی، گوش و حلق و بینی می باشد.

 

   بی نام

بیمارستان استانبول

خانه دیگر سعی دارد مطالبی که راجع به بیمارستان ها ارائه می کند بصورت کامل و جامع باشد تا بتواند اطلاعات دقیق راجع به این حوزه خاص در اختیار مخاطبین خود قرار دهد، و حالا میخواهیم اطلاعات بیمارستان استانبول را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که از نام این بیمارستان مشخص است، واقع در شهر استانبول می باشد و در حوزه ی فیزیوتراپی فعالیت چشمگیر و خدماتی ارزنده را برای مشتریان خود در نظر گرفته است اما این بیمارستان خدماتی دیگر از جمله درمانی، جراحی، بخش عمومی وعکس برداری را به مراجعین خود ارائه میدهد.

 

  بیمارستان استانبول

 

خانه دیگر در ادامه لیستی برای شما مخاطبین از 30 بیمارستان در ترکیه منتشر می کند تا شما بتوانید به راحتی به این مراکز دسترسی داشته باشید.

 

#

City

Status

Name

phone

Expert

1

Istanbul

خصوصی

بيمارستان آجي بادام استانبول

 

 

90 544 3800

 

 

حوزه درمان سرطان، پرتو درماني، مركز باروري، مرکز اطفال، پزشکي هسته اي، جراحي با ربات، پيوند اعضا

2

Istanbul

خصوصی

بیمارستان آمریکایی استانبول

 

90 444 37 77

 

 

پزشکي هسته اي، فناوري هاي پرتو پزشكي، مراقبت هاي بهداشتي و عمل هاي سرپايي

3

Istanbul

خصوصی

بیمارستان فلورانس نایتینگِل استانبول

90 444 04 36

 

 

استخوان و مفاصل، بخش سرطان، بخش کبد و کلیه، گوارش، مرکز قلب و مغز 

4

Istanbul

خصوصی

بیمارستان اتیکا اینجیرلی استانبول

 

90 212 401 90 90

 

 

فک و دندان، زیبایی، رادیولوژی، روماتولوژی، روانشناسی، حلق و بینی و اورژانس

5

Istanbul

خصوصی

بیمارستان آی وی اف ترکیه 

 

90 542 328 64 82

 

زنان، ناباروری مردان و مشکلات جنینی تا سنین نوزادی

6

Istanbul

خصوصی

بیمارستان یاشار استانبول

 

 

 

90 212 543 51 51

 

 

جراحی های عمومی، پزشکی عمومی و معاینات، پوست و مراقبت های زیبایی، رادیولوژی، کودکان و بیماری های اطفال، گوش و حلق و بینی

8

Istanbul

خصوصی

بیمارستان استانبول

 

90 212 693 93 93

 

درمانی، جراحی، بخش عمومی و بخش فیزیوتراپی و عکس برداری

9

Istanbul

خصوصی

بیمارستان مدیکانا استانبول

 

90 850 460 6334

 

در سریع ترین زمان و نزدیک ترین مکان با پیشرفته ترین ابزارهای پزشکی

10

Istanbul

خصوصی

بیمارستان ارمنی سورپ آگوپ استانبول

90 212 230 1718

 

توسط پزشکان ارمنی مقیم ترکیه تاسیس شد

11

Istanbul

خصوصی

بیمارستان نیشان تاشی استانبول

 

 

90 219 1909

 

 

 

کودکان و اطفال، رژیم و لاغری، ارتوپد، جراحی بینی، پوست و مراقبت های زیبایی، اورولوژی، قلب و عروق، کلینیک زایمان، درمان چاقی، بخش اورژانس

12

Istanbul

خصوصی

بیمارستان ترکیه

 

90 212 314 1414

 

 

 

جراحی پلاستیک، حراجی زیبایی و بینی، فیزیوتراپی، رادیولوژی، بخش تغذیه، چشم پزشکی، اورولوژی، نورولوژی

13

Istanbul

خصوصی

بیمارستان مِموریال استانبول

 

 

90 212 314 66 66

 

 

 

گروه درمانی مموریال که به اختصار MHG خوانده می شود شامل 10 بیمارستان، 2 مرکز درمانی و یک مرکز تندرستی و سلامت می باشد

14

Istanbul

خصوصی

بیمارستان ایستینیه استانبول

90 444 6623

 

 

یالیز، بخش پرتو درمانی، بیوشیمی، آسیب شناسی، میکروبیولوژی و آندوسکوپی

15

Istanbul

خصوصی

بیمارستان هیزمت استانبول

 

90 212 408 66 66

 

واحد مراقبت های ویژه عمومی، قلب و عروق، مراقبت های ویژه نوزادان و جراحی قلب، جراحی فوق مدرن،

16

Istanbul

خصوصی

بیمارستان باقرکوی استانبول

 

 

90 212 409 1515

 

 

 

نورولوژی، روانپزشکی، جراحی مغز و اعصاب و فیزیوتراپی ، مراکز درمانی تخصصی روانپزشکی، ترک اعتیاد و اعصاب و روان در استانبول

17

Istanbul

خصوصی

بیمارستان دانشگاهی سراف پاشا 

 

 

 

90 212 414 30 00

 

 

سرطان، رادیولوژی، پاتولوژی، مرکز پزشکی هسته ای، آنکولوژی پزشکی، رادیولوژی و جراحی پلاستیک و زیبایی

18

Istanbul

خصوصی

بیمارستان تخصصی پوست و زیبایی استانبول

90 212 444 7707

 

 

مهمترین مراکز تخصصی در زمینه زیبایی، حراجی اندام، پوست و مو 

19

Istanbul

دولتی

بیمارستان دولتی آرناووت کوی Arnavutköy

90 212 453 1212

 

20

Istanbul

دولتی

بیمارستان دولتی کیراچ kirac

   

21

Istanbul

دولتی

مرکز اورژانس مال تپه Emergency Maltepe Public

90 216 459 7770

 

 

 

22

Istanbul

دولتی

سنترال هاسپیتال استانبول

90 4447799

 

23

Istanbul

دولتی

بیمارستان لطفیه نوری بورات Lütfiye Nuri Burat

 

 

25

Istanbul

دولتی

بیمارستان دانشگاهی سراپاشا استانبول

   

26

Istanbul

دولتی

بیمارستان کودکان شیشلی

   

27

Istanbul

دولتی

بیمارستان دانشگاهی مارمارا

   

28

Istanbul

دولتی

بیمارستان ایالتی کارتال

   

29

Istanbul

دولتی

بیمارستان اورژانس تکسیم

   


دیوار ترکیه | خانه دیگر سایت نیازمندی های ترکیه که میتوانید به سادگی برای مهاجرت به ترکیه تمامی اطلاعات و نیازهای خود را بدون واسطه جستجو کرده و از خدمات متفاوت معرفی شده در آن استفاده نمایید. شما میتوانید به صورت رایگان آگهی کسب و کار خود را در سایت خانه دیگر ثبت و به نمایش بگذارید.



نظرات


دیدگاه خود را بگذارید!