معرفی منطقه ی ماسلاک
سه شنبه 25 آبان 1400

منطقه ی ماسلاک استانبول | مزایای خرید خانه در ترکیه

ماسلاک یک منطقه مسکونی مدرن است که در زمینی بالغ بر 2.5 میلیون متر مربع ساخته شده است. آشنایی با منطقه ی ماسلاک - استانبول در پلتفرم خانه دیگر

در سال های اخیر کشور ترکیه ثابت کرده است که یکی از کشور های مورد اطمینان دنیا از لحاظ سرمایه گذاری، حقوق اجتماعی برای زندگی، خرید و یا اجاره خانه و آپارتمان، خرید ماشین و… بوده است و به واسطه ی اینکه اخذ ویزا و اقامت در این کشور مراحل سختی را ندارد، به یکی از کشورهایی تبدیل شده است که در میان ایرانی ها و تمام مردم جهان بسیار محبوب شده است.

برخلاف چیزی که در ذهن عوام جا افتاده است که ترکیه فقط کشوری مناسب توریست ها و یا مناسب برای سفر سیاحتی می باشد، اما این کشور مناطقی رو با بالاترین کیفیت و امکانات مورد توسعه و پیشرفت قرار داده است که هم برای خرید ملک در ترکیه و یا حتی اجاره خانه در ترکیه بسیار مناسب است. اما با پیشرفت این روز افزون این کشور در حوزه های تجارت و اقتصادی، بعضی از این مناطق بسیار برای سرمایه گذاری ها هم مناسب می باشند که یکی از این مناطق بسیار زیبا و خوش آب و هوا که هم برای خرید خانه و اجاره خانه در ترکیه مناسب است و هم برای سرمایه گذاری، منطقه ی ماسلاک است. تیم تولید محتوای خانه دیگر، در این مطلب سعی کرده است که شما را این منطقه ی ماسلاک آشنا کند.

 

معرفی ماسلاک 1453 از زبان خانه دیگر

ماسلاک یک منطقه مسکونی مدرن است که در زمینی بالغ بر 2.5 میلیون متر مربع ساخته شده است. این منطقه خوش آب و هوا که در قسمت اروپایی شهر استانبول واقع است کمتر از 12 سال است که با مالکیت خصوصی آقای آقا اوغلو ساخته شده است و با 24 برج مسکونی بیش از 4000 واحد آپارتمانی را شامل میشود. در این منطقه مسکونی، دانشگاه Nisantasi استانبول مستقر است.یکی از نقاط قوت که در این منطقه وجود دارد میتوان به دسترسی آسان به خط اصلی مترو M2 در ایستگاه دانشگاه ITU توسط مینی بوس های اختصاصی شهرک اشاره کرد، فاصله 30 دقیقه ای تا فرودگاه استانبول یکی دیگر از مزیت های منطقه محسوب می شود، فاصله ی 10 دقیقه ای تا پارک جنگلی Emirgan و فاصله 5 دقیقه ای تا مرکز خرید Istinye از نقاط قوت این منطقه در حوزه ی اجتماعی و خدماتی محسوب می شود.دسترسی به ساحل Sariyer هم برای کسانی که علاقه ی زیادی به تفریحات و قدم زدن در کنار اقیانوس و ساحل آرام را دارند، بسیار حائز اهمیت است.همچنین به واسطه وجود استودیوی فیلم برداری در این منطقه، ماسلاک پذیرای حضور سلبریتی های ترک، ایرانی و عرب می باشد.

 

اجاره مسکن در استانبول

 

شرایطی ویژه برای مهاجرت و زندگی درترکیه

با شرایطی که در کشور ایران حاکم است، از لحاظ اجتماعی و اقتصادی، میتوان گفت کشور ترکیه یکی از بهترین کشور های مهاجرت برای ایرانیان می باشد و به واسطه شرایط راحت و آسان اخذ اقامت در ترکیه، شرایط ویژه ای برای مهاجرت فراهم شده است. آمارهای منتشر شده نشان از آن میدهند که ترکیه در سال های گذشته توانسته در حوزه ی اقتصادی و رفاهی رشد چشمگیری داشته باشد و محلی مناسب برای زندگی باشد. تیم تولید محتوای خانه دیگر به عنوان عضو کوچکی از این مجموعه در این مطلب سعی کرده است شما را با منطقه ای بسیار مناسب از هر لحاظ را برای زندگی آرام خود، ملسلاک استانبول آشنا کند و تا برای مهاجرت خود به کشور ترکیه تصمیم بهتری بگیرید.

 

مجموعه خانه دیگر، امیدواریم زندگی خوب و دلچسبی را در این منطقه ی زیبا تجربه کنید.

 



نظرات


دیدگاه خود را بگذارید!